Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/12/2008, 18:26
Tokiodixx schreef:
Club - Standard : 1-4 :ween: :no: :woedend: :woedend: :woedend:
Eerlijk is eerlijk, Standard beste ploeg van het land
en brugge mag nog van geluk spreken dat de arbiter met hen was
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/12/2008, 19:40
dat is ook ni waar é :p. Maar Standard was gewoon veel beter, Club moet terug de ploeg zijn gelijk vroeger
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/12/2008, 20:55
PowerNRJ schreef:
dat is ook ni waar é :p. Maar Standard was gewoon veel beter, Club moet terug de ploeg zijn gelijk vroeger
k vind dat ze toch een paar keer goed weggekomen zijn hoor?
En Stijnen, hoeveel heeft hij er zo al niet neergelegd?
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/12/2008, 21:30
FS STM schreef:
PowerNRJ schreef:
4 of 5, heel zeker ben ik niet
Goeie keeper, maar gaat er soms zwaar over
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/12/2008, 21:58
Tokiodixx schreef:
FS STM schreef:
PowerNRJ schreef:
4 of 5, heel zeker ben ik niet
Goeie keeper, maar gaat er soms zwaar over
ja dat vind ik ook... Eindelijk wordt hij daar ook eens voor bestraft...
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/12/2008, 23:14
ben ik hier alleen met tokio voor Club Brugge ^^
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/12/2008, 21:35
AMSTERDAM - Ajax wil zich in de winterstop graag met Eljero Elia versterken. Trainer Marco van Basten heeft al met de 21-jarige aanvaller van FC Twente gesproken. De Amsterdamse club bereidt nu een bod voor op de smaakmaker van de club uit Enschede. Kennedy Bakircioglü, Dennis Rommedahl en Javier Martina mogen in de winterstop vertrekken bij Ajax. Trainer Marco van Basten heeft het drietal laten weten dat ze weinig toekomst hebben bij de Amsterdamse club. Vurnon Anita mag alleen op huurbasis bij een andere club gaan voetballen.
Anita? :S Wel weer een vaag beleid maja, jammer als Elia bij Twente weg gaat
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/12/2008, 21:58
Je vergeet volgens mij kapitaal vernietigende aankoop delorge die mag ook weg. Elia leuk niet meer dan dat
HAAL GODVER VERDEDIGERSSSSSSSSSSSSS
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/12/2008, 23:23
delorge? veel indruk gemaakt dus
btw dit stond op nu.nl delorge niet :p
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/12/2008, 11:29
UEFA beker vanavond, eventjes overlopen hoe het zit in Nederland en België
Groep E: Portsmouth - sc Heerenveen Heerenveen zijn laatste Europees match is een feit net als die van Portsmouth. Een wedstrijd dus eigenlijk om af te sluiten voor de beide ploegen. sc Heerenveen staat 0 punten laatst, Portsmouth staat met 1 punt voorlaatst. Wie wint wordt voorlaatst, wie verliest zal laatst staan.
Vfl Wolfsburg, AC Milan en Braga zijn zeker al geplaats.
Groep F: Ajax - Slavia Praag Een heel spannende slotfase voor Ajax, Hamburger SV en Aston Villa. De strijd om de eerste plaats is nog helemaal vrij maar de 3 ploegen zijn zeker gepromoveerd.
Groep G: Club Brugge - Kopenhagen Club heeft voldoende aan een puntje en kan zich dus nog doorstoten naar de volgende ronde zonder een overwinning. Bovenaan speelt St. Etienne - Valencia onderling nog tegen elkaar voor een mogelijke groepswinnaar. Club kan nog naar de tweede plaats als het wint van Kopenhagen en als St. Etienne wint.
Groep H: Feyenoord - Lech Poznan Voor Feyenoord is het voorbij maar Lech Poznan kan zich nog plaatsen als ze winnen. Het maakt niet uit wat in de andere ploegen het doet, alleen zal de doelsaldo ook een rol spelen. Best voor Poznan is dat Nancy of La Coruna wint.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/12/2008, 11:34
Heeft het uberhaut invloed of je 1ste 2e of 3e wordt?
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/12/2008, 11:40
ja, kans op zwakkere tegenstanders é ^^.
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/12/2008, 14:31
mzo schreef:
Als je eerste eindigt speel je volgende ronde tegen ploeg die derde eindigde
Als je tweede eindigt speel je volgende ronde tegen een nummer drie uit CL
Als je derde eindigt speel je volgende ronde tegen ploeg die eerste eindigde (maar dat laatste was waarsch al duidelijk )
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/12/2008, 16:03
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Als je derde eindigt speel je volgende ronde tegen ploeg die eerste eindigde (maar dat laatste was waarsch al duidelijk )
Nah dan maar geen 2e worden
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/12/2008, 17:42
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
ah Club kan dan zich maar 3des zetten want CL is zo sterk :p
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/12/2008, 23:34
Wat een wanbeleid eigenlijk bij AJAX. Zo drama ingesteld de verdedigers, en dan alleen maar aanvallende spelers willen kopen, drama
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/12/2008, 00:40
mzo schreef:
Wat een wanbeleid eigenlijk bij AJAX. Zo drama ingesteld de verdedigers, en dan alleen maar aanvallende spelers willen kopen, drama
Over wanbeleid gesproken : Club - Kopenhagen : 0-1
Club europees uitgeschakeld. Dramatisch zwak! Dramatisch zeg ik u!!
(IK KAN NIET EEN EMOTICON VINDEN DIE MIJN GEVOEL UITDRUKT -> dieter zorg eens voor een kotsend manneke met een baseballknuppel!!!)
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/12/2008, 00:46
eerlijk gezegd vond ik dat Club meer hard verdiend dan de 0 - 1 stand.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/12/2008, 01:08
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
(IK KAN NIET EEN EMOTICON VINDEN DIE MIJN GEVOEL UITDRUKT -> dieter zorg eens voor een kotsend manneke met een baseballknuppel!!!)
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/12/2008, 01:13
PowerNRJ schreef:
Bwa, er waren wat kansjes, en het is waar dat Kopenhagen ook niet zo veel kansen kreeg (doelpunt viel uit klutsbal) maar zo veel foute passes, zo weinig druk, na de achterstand amper een vuist gemaakt, net zoals de voorbije maanden/jaar, geen duidelijk systeem.
Dat er 3 basisspelers uitvielen door blessure en simaeys zelfs al niet kon starten is ook maar een heel klein excuse. De ploeg draai gewoon (nog steeds) vierkant. :boos:
De enige troost is, dat we er anders de volgende ronde ook wel uitlagen en iedereen tevreden zou zijn, terwijl er nu misschien een shock-effect komt. Eindelijk een deftige verdedigende middenvelder, een trainer met visie, ...
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/12/2008, 01:15
Thomaapje schreef:
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
Haha
bedankt! Dat is een begin, nu nog een knuppeltje of machinegeweer en ik ben je eeuwig dankbaar
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/12/2008, 01:44
Deze zijn ook leuk :P
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/12/2008, 21:45
Tokiodixx schreef:
PowerNRJ schreef:
Bwa, er waren wat kansjes, en het is waar dat Kopenhagen ook niet zo veel kansen kreeg (doelpunt viel uit klutsbal) maar zo veel foute passes, zo weinig druk, na de achterstand amper een vuist gemaakt, net zoals de voorbije maanden/jaar, geen duidelijk systeem.
Dat er 3 basisspelers uitvielen door blessure en simaeys zelfs al niet kon starten is ook maar een heel klein excuse. De ploeg draai gewoon (nog steeds) vierkant. :boos:
De enige troost is, dat we er anders de volgende ronde ook wel uitlagen en iedereen tevreden zou zijn, terwijl er nu misschien een shock-effect komt. Eindelijk een deftige verdedigende middenvelder, een trainer met visie, ...
tja, op de moment lukt het niet, ben toch blij dat het winterstop is na Moeskroen - Club Brugge. Goed rusten en de terugronde met volle moed starten. Ze kunnen nog altijd voor de beker gaan en volgend jaar is het toch weeral UEFA Beker of wie weet Champions League!
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 20/12/2008, 21:50
Anderlecht is een mooie herfstkampioen
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 01:46
Moeskroen - Club : 5-1
Aaaaaaaaaarrrggghhhhhh
Dit is echt niet leuk meer ... :boos:
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland