Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 07:41
Tokiodixx schreef:
Moeskroen - Club : 5-1
Aaaaaaaaaarrrggghhhhhh
Dit is echt niet leuk meer ... :boos:
Mooie smiley's
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 11:49
En dat met Sonck erbij
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 12:29
mzo schreef:
En dat met Sonck erbij
Sonck was geschorst, Ciman was er helaas wel bij
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 12:32
Haha, zalig!
En Anderlecht mooi herfstkampioen!
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 12:38
Tokiodixx schreef:
Moeskroen - Club : 5-1
Aaaaaaaaaarrrggghhhhhh
Dit is echt niet leuk meer ... :boos:
ik vond het niet leuk. Hoewel die eerste 25' plezant was ^^
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 12:39
Powerzorro schreef:
Haha, zalig!
maar geen zomerkampioen
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 16:43
PowerNRJ schreef:
Powerzorro schreef:
Haha, zalig!
maar geen zomerkampioen
neen klopt, maar als 't van brugge gaat moeten komen :feesten2:
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 19:39
Klaas Jan wie?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 22:43
mzo schreef:
Klaas Jan wie?
1 zwaluw...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 23:07
20 miljoen voor een speler waar ik persoonlijk nog nooit van gehoord hebt. Waar moet dat heen wat een bedragen joh
Diarra stemt in met transfer van Portsmouth naar Real 21/12/2008 20:44
Lassana Diarra en Real Madrid rondden zondag de transfer van de middenvelder af. De Fransman verlaat op 1 januari 2009 Portsmouth en tekent tot de zomer van 2013 bij de Spaanse kampioen.
Afgelopen woensdag waren Real en Pompey al tot een akkoord gekomen over de transfersom van Diarra. Naar verluidt incasseert de Engelse club ruim twintig miljoen euro voor de controlerende middenvelder.
Aanvankelijk liet Diarra nog weten te aarzelen, er zouden nog andere clubs belangstelling voor hem hebben, waaronder het ambitieuze Manchester City. Maar dit weekeinde stemde de 23-jarige speler in met de overgang. Maandag zal hij de medische keuring ondergaan en volgens plan een contract ondertekenen, laat Real weten via de eigen website.
Diarra verhuisde in januari van dit jaar nog van Arsenal naar Portsmouth. En in de zomer van 2007 verruilde hij Chelsea voor een avontuur bij The Gunners. De zestienvoudig Frans international moet bij Real de plaats innemen van de met een zware knieblessure kampende Mahamadou Diarra.
Diarra is de derde speler die in januari de selectie van coach Juande Ramos versterkt. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Dani Parejo (uitgeleend aan Queens Park Rangers) zijn de twee andere nieuwkomers.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/12/2008, 23:54
mzo schreef:
20 miljoen voor een speler waar ik persoonlijk nog nooit van gehoord hebt. Waar moet dat heen wat een bedragen joh
Diarra stemt in met transfer van Portsmouth naar Real 21/12/2008 20:44
Lassana Diarra en Real Madrid rondden zondag de transfer van de middenvelder af. De Fransman verlaat op 1 januari 2009 Portsmouth en tekent tot de zomer van 2013 bij de Spaanse kampioen.
Afgelopen woensdag waren Real en Pompey al tot een akkoord gekomen over de transfersom van Diarra. Naar verluidt incasseert de Engelse club ruim twintig miljoen euro voor de controlerende middenvelder.
Aanvankelijk liet Diarra nog weten te aarzelen, er zouden nog andere clubs belangstelling voor hem hebben, waaronder het ambitieuze Manchester City. Maar dit weekeinde stemde de 23-jarige speler in met de overgang. Maandag zal hij de medische keuring ondergaan en volgens plan een contract ondertekenen, laat Real weten via de eigen website.
Diarra verhuisde in januari van dit jaar nog van Arsenal naar Portsmouth. En in de zomer van 2007 verruilde hij Chelsea voor een avontuur bij The Gunners. De zestienvoudig Frans international moet bij Real de plaats innemen van de met een zware knieblessure kampende Mahamadou Diarra.
Diarra is de derde speler die in januari de selectie van coach Juande Ramos versterkt. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax) en Dani Parejo (uitgeleend aan Queens Park Rangers) zijn de twee andere nieuwkomers.
Benzema staat te roepen dat hij voor Real wil spelen! (Pedja, ge kunt gvd zien dat ge hem deze zomer kunt presenteren... anders vrees ik dat ge gelyncht wordt!) maar vooral.....
ASHLEY YOUNG!!!! DIE WILLEN WE!
Diarra II schijnt wel nie slecht te zijn... maar 19M! OMG!!! Wat een overdreven prijs!
Young was zeker nog veel duurder geweest... maar dan ook echt een versterking op een positie die de versterking kan gebruiken! (FLANK) en niet nog een middenvelder na Parejo... (al zal die nu het gelag betalen en wss naar de flank verhuizen of men zal het toch iig proberen.. ipv met al die centen nu es de juiste speler te kopen....
Maar de terugkomst van Parejo is dan weer echt goed nieuws voor de Cantera! Men gelooft terug meer in de eigen opleiding lijkt het wel! Ach we zien wel... In Madrid is de institutionele crisis lang nog niet voorbij! zodus... wordt zeker vervolgd....
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 22/12/2008, 13:17
Ik dacht ik ooit eens ergens had gelezen dat Benzema had gezegt volgende seizoen bij Barca te spelen?
Maar bij AJAX is er al jaren wanbeleid maar Real komt dit seizoen ook dicht in de buurt hoor vdv binnen halen als de nieuwe zidane aankoop, en 3 maanden later mag hij al weer weg.
Snap dat soort ploegen niet hoor kopen om te kopen.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 22/12/2008, 22:04
mzo schreef:
Ik dacht ik ooit eens ergens had gelezen dat Benzema had gezegt volgende seizoen bij Barca te spelen?
Maar bij AJAX is er al jaren wanbeleid maar Real komt dit seizoen ook dicht in de buurt hoor vdv binnen halen als de nieuwe zidane aankoop, en 3 maanden later mag hij al weer weg.
Snap dat soort ploegen niet hoor kopen om te kopen.
VdV binnen halen als DE NIEUWE ZIZOU ???????
Waar heb je dat gelezen? De Spaanse pers sabelde hem bijna meteen neer toen hij gekocht werd....
te duur, een speler waarvan men er al genoeg had, en men had beter gewacht tot hij gratis kon komen of gewoon niet kon komen.... dat was de teneur de dag na de aankondiging van zijn transfer in Marca en AS....
Bij zijn presentatie aan het publiek ging de grootste aandacht uit naar Sylvie, zijn zoontje en de Spaanse grootouders.....
Neenee... VdV is nooit als de nieuwe ZIZOU binnengehaald... Men had het juist over een van de slechtste zomers voor Real wat betreft transfers... remember? Hier is Mijatovic de hoofdschuldige! Maar persoonlijk vind ik dat ze hem minstens tot eind dit seizoen moeten gunnen.... 3 maabd is te kort voor een speler om zich te bewjzen... en zeker dan in zo'n turbulente periode! Sneijder is ook niet de man van vorig seizoen! en zo zijn er wel meer bij de Koninklijke op dit moment!
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/12/2008, 09:38
Jij zit dieper in Real dan mij dat blijkt. Maar het werd verteld bij een CL wedstrijd door de verslaggever. Qua transfersom, en qua speler bleek het een hele goede aankoop te zijn.
Maar je moet dus 20 miljoen kosten om daar een beetje speler te zijn denk ik
blaerie78 Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/12/2008, 13:13
Enne... wat betreft Benzema en het feit dat die dus flirtte met Farca?
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/12/2008, 13:19
VdV is idd geen zwakke speler... maar net niet die topklasse....
Ik zie het compleet zitten dat ze hem betrekken bij een eventuele operatie voor Young!!! (daar is immers sprake van omdat Aston Villa hun parel niet zomaar wil laten gaan)
Madrid gaat immers NOG bijversterken.... (Na KJH, Parejo en DiarraII) komt er dus toch nog een vleugelspeler... AHA!!! Pedja is toch nog beetje begaan met de echte noden van de ploeg!
Op het lijstje staan: Lennon, Johnson, Krasic, Valencia, Mancini, Young...
Persoonlijk prefereer ik zoals jullie weten Young! Lennon is ook ok....
Grtz, B78
blaerie78 Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/12/2008, 13:20
mzo schreef:
blaerie78 schreef:
Enne... wat betreft Benzema en het feit dat die dus flirtte met Farca?
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/12/2008, 13:31
Heel de naam Young zegt mij niets, maar dat zegt natuurlijk niets.
Ik denk Real alleen een kansloos seizoen speelt dit seizoen, misschien is richten op aankomend seizoen wel ff belangrijker voor hun
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/12/2008, 02:54
Blaerie is uw CAPS LOCK en "!"-toets en "enter"-toets goed verzekerd?????????
IK HOOP HET!!!!!!!!!!!!!!!!
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 27/12/2008, 11:25
Is Feyenoord gisteren gehuldigd???
Diaree of KJH opstellen die keus moet Real gaan maken...........
blaerie78 Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/12/2008, 22:04
mzo schreef:
Is Feyenoord gisteren gehuldigd???
Diaree of KJH opstellen die keus moet Real gaan maken...........
Heel Madrid staat op zijn kop.... Wordt nog leuk dit eindejaar...
Iedereen wil koppen zien rollen na deze onvoorstelbare blunder.... (Mijatovic), Bucero en Calderon zitten op de wip... EINDELIJK!!!!
Grtz, B78
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/12/2008, 22:18
Tja kan gebeuren toch.
Zo wist Man U niet dat ze voor de wereld beker uit moesten komen omdat ze tegen Zenit verloren hadden, schande dat je dat niet weet als bestuur.
PS mooi afscheid van KJH
blaerie78 Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/12/2008, 23:10
mzo schreef:
Tja kan gebeuren toch.
Zo wist Man U niet dat ze voor de wereld beker uit moesten komen omdat ze tegen Zenit verloren hadden, schande dat je dat niet weet als bestuur.
PS mooi afscheid van KJH
Niet als je nieuwe trainer als enige voorwaarde stelde aan de nieuwe transfers dat ze allen CL kunnen spelen nog dit seizoen.... En dat ze kunnen ballen natuurlijk.... Jermaine Pennant kan dat niet genoeg dus stelde hij daar zijn veto! (was bijna rond die deal.... gelukkig was Juande Ramos niet tevreden met Pennant)
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/12/2008, 23:12
Lijkt mij ook niet echt een topper voor real, die opvolger van KJH lijkt mij wel wat haha
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland