Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/6/2009, 17:23
Sander schreef:
Kevm81 schreef:
Sander schreef:
Kevm81 schreef:
Sander schreef:
Vleminckx naar NEC?
Had hem graag bij Utreg gezien! NEC is een kutclub!!
Utrecht heeft Asare al, ze wouden nog een speler of hebben die al maar de naam ontglipt me
van KV Mechelen??
Dat is juist wat ik niet weet :p
Kon ook een van Gent zijn, weet het echt niet meer.
Wel teleurstelling dat Vleminckx naar NEC gaat. Maar speler en club kozen duidelijk voor het financiële aspect ipv het sportieve.
Naar waar had je hem willen zien gaan?
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/6/2009, 17:35
Nergens :P
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/6/2009, 18:29
zijn motitvatie voor nederland klopt wel vind ik:
'De keuze voor Nederland was zeker doorslaggevend', vervolgde Vleminckx in Belgische media. 'Er mogen meer teams deelnemen aan Europees voetbal en elk jaar maakt er wel iemand de overstap naar een Europese topclub. Standard is ook een mooie club, maar dan zou ik nog steeds in onze competitie spelen. Als ik in België was gebleven, zou ik nog altijd voor KVM spelen. KVM blijft voor altijd de club van mijn hart.'
bron: VI.nl
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/6/2009, 19:13
ow hij komt uit belgie
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/6/2009, 23:20
Tokiodixx schreef:
Sander schreef:
Kevm81 schreef:
Sander schreef:
Kevm81 schreef:
Sander schreef:
Vleminckx naar NEC?
Had hem graag bij Utreg gezien! NEC is een kutclub!!
Utrecht heeft Asare al, ze wouden nog een speler of hebben die al maar de naam ontglipt me
van KV Mechelen??
Dat is juist wat ik niet weet :p
Kon ook een van Gent zijn, weet het echt niet meer.
Wel teleurstelling dat Vleminckx naar NEC gaat. Maar speler en club kozen duidelijk voor het financiële aspect ipv het sportieve.
Naar waar had je hem willen zien gaan?
Ik had hem liever bij Standard zien spelen.
Maar ja, hij is een man met principes en een eerlijke jongen dus ik gun het hem wel.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/6/2009, 20:09
Roeselare blijft in eerste. Netjes
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/6/2009, 20:41
Tokiodixx schreef:
Ja, maar wat gaat dat volgend jaar geven zonder MacDonal en die andere huurling?
Ik hoop dat ze hun weten handhaven.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/6/2009, 20:43
Sander schreef:
Tokiodixx schreef:
Ja, maar wat gaat dat volgend jaar geven zonder MacDonal en die andere huurling?
Ik hoop dat ze hun weten handhaven.
Zolang ze geen Wim Deconinckje doen
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 10/6/2009, 13:27
mzo schreef:
Heerlijk die geruchten uit het buitenland
In de Italiaanse pers wordt over een ruil Etoo <=> Zlatan gesproken waarbij Barca ook nog eens 30 mln bij zou moeten leggen...
Heitinga op lijstje van Gaal
Panatinaikos wil Drenthe
Juande Ramos onderhandelt met Galatasaray
Transferdagboek 10 juni: Agüero, Mascherano en Gomes 10/06/2009 11:00
Woensdag 10 juni Chelsea heeft ruim 45 miljoen euro over voor Sergio Agüero. Technisch manager van The Blues Peter Kenyon is bezig een bod voor te bereiden om Agüero bij zijn huidige club Atlético Madrid weg te lokken, meldt The Daily Star. De deal moet volgens de Engelse tabloid binnen tien dagen beklonken zijn. Grootste obstakel is de salariseis van de Argentijnse aanvaller.
Consternatie bij Liverpool. Javier Mascherano wil naar Barcelona. The Sun weet dat de Catelanen inmiddels contact hebben gehad met de zaakwaarnemers van de Argentijnse stofzuiger. De Champions League-winnaars hebben een kleine 25 miljoen euro over voor Mascherano die de krant toevertrouwt: 'Als een club als Barcelona je wil hebben nadat ze alles hebben gewonnen, dan is het logisch dat een speler daar wil voetballen.'
Gomes is aangeboden bij PSV door Tottenham Hotspur. Dit valt te lezen in The Daily Mirror, maar de Eindhovenaren willen niet de gewenste 9 miljoen euro betalen voor de Braziliaanse keeper. Gomes mag weg bij The Spurs omdat coach Harry Redknapp komend seizoen Paul Robinson van Blackburn Rovers onder de lat wil hebben. In dezelfde krant valt te lezen dat William Gallas overbodig is bij Arsenal na de komst van Thomas Vermaelen.
Barcelona en Internazionale zouden naast de ruil Samuel Eto'o-Zlatan Ibrahimovic nog een deal aan het bekokstoven zijn, weet het Spaanse Sport. Yaya Touré verkast naar Milaan en Maxwell speelt komend seizoen in Camp Nou.
Sander Uitmuntend
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 10/6/2009, 16:02
Altijd leuk om die transfers te zien
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 10/6/2009, 18:05
Sander schreef:
Altijd leuk om die transfers te zien
Aan de ene kant wel aan de andere kant gaat het voetbal zo alleen maar meer kapot
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 12:13
92 miljoen voor Christiano Ronaldo, wat zal Manchester in zijn handen wrijven.. Zij halen Huntelaar oid op voor een leuk prijsje, en gaan in kwaliteit niet echt veel achteruit.. ben wel benieuwd of Villa ook nog naar Real gaat, ik weet dat Blaerie het niet met me eens zal zijn maar ik denk dat er geen team komt te staan, wel individuele topspelers maar geen team!
Sander Uitmuntend
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 15:46
Kevm81 schreef:
92 miljoen voor Christiano Ronaldo, wat zal Manchester in zijn handen wrijven.. Zij halen Huntelaar oid op voor een leuk prijsje, en gaan in kwaliteit niet echt veel achteruit.. ben wel benieuwd of Villa ook nog naar Real gaat, ik weet dat Blaerie het niet met me eens zal zijn maar ik denk dat er geen team komt te staan, wel individuele topspelers maar geen team!
Ik vraag me af waar ze het geld vandaan halen...
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 17:07
Kevm81 schreef:
Blaerie
waar is die eigenlijk ? niet meer veel op het forum iig.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 17:45
PvD schreef:
Kevm81 schreef:
Blaerie
waar is die eigenlijk ? niet meer veel op het forum iig.
Op Hattrick is hij nog wel iig
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland