Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 21:27
Kevm81 schreef:
92 miljoen voor Christiano Ronaldo, wat zal Manchester in zijn handen wrijven.. Zij halen Huntelaar oid op voor een leuk prijsje, en gaan in kwaliteit niet echt veel achteruit.. ben wel benieuwd of Villa ook nog naar Real gaat, ik weet dat Blaerie het niet met me eens zal zijn maar ik denk dat er geen team komt te staan, wel individuele topspelers maar geen team!
Het probleem bij Real was volgens mij de achterhoede dit seizoen.
Hoe ze aan het geld komen, niet denk ik. Ze rekenen daar gewoon zo dat Kaka voor de reclame (shirt verkoop e.d) 70 miljoen per jaar gaat opleveren.
Maar bij dit soort teams hoop ik altijd alleen maar dat ze op hun bek gaan kopen om te kopen vind ik dit maar.
Maar ik denk vdv, sneijder, kjh er beter aan gaan doen te vertrekken haha
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 21:32
Kortrijk haalt Verbauwhede terug Glenn Verbauwhede maakte zich afgelopen seizoen onmogelijk bij Kortrijk, maar de plooien tussen de doelman en de West-Vlaamse eersteklasser zijn blijkbaar gladgestreken. Volgend seizoen verdedigt de jonge Clubgoalie opnieuw de kleuren van Kortrijk.
Verbauwhede was afgelopen seizoen op huurbasis aan de slag bij Kortrijk. De jonge doelman van Club Brugge moest in Kortrijk echter zijn meerdere erkennen in Peter Mollez en dat zorgde voor de nodige spanningen. Zo bracht Mollez KV Mechelenspits Björn Vleminckx op de hoogte van de zwakke punten van de Kortrijkse titularis, waarna Verbauwhede uit de selectie werd gezet.
Verbauwhede onderhield zijn conditie vervolgens bij de beloften van Club Brugge, maar intussen zijn de plooien tussen hem en Kortrijk gladgestreken. De 24-jarige doelman wordt volgend seizoen opnieuw uitgeleend aan rood-wit, zo bevestigt zijn zaakwaarnemer Johan Plancke tegenover onze redactie.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 21:33
Op het lijstje van Pérez staan drie spelers van Valencia: verdediger Raúl Albiol, middenvelder David Silva en spits David Villa. Die club heeft echter laten weten dat Silva absoluut niet mag vertrekken. Daarentegen lijkt de komst van Villa zeer waarschijnlijk. Tot slot staat ook Xabi Alonso op het lijstje. Liverpool-coach Rafael Benítez zou de middenvelder niet willen laten gaan, maar de Engelse club zit zeer krap bij kas.
Indien Pérez zijn zin krijgt én coach Manuel Pellegrini dezelfde opstelling in gedachten heeft, dan is er komend seizoen voor geen enkele van de zes Nederlanders een hoofdrol weggelegd in Bernabéu.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 11/6/2009, 21:33
Platini wil einde maken aan 'excessieve transfers' 11/06/2009 18:15
Als het aan UEFA-voorzitter Michel Platini ligt, behoren de enorme transferbedragen die Real Madrid betaalt voor Kaká en Cristiano Ronaldo binnenkort tot het verleden. De Fransman wil in de eerste plaats de geldstromen inzichtelijk maken.
'Deze excessieve transfers gebeuren bijna elke dag. De UEFA werkt er hard aan om nieuwe regels op te stellen en om een transparant systeem te krijgen. Dat is onze belangrijkste prioriteit', aldus Platini tegenover het Franse persbureau AFP.
De UEFA-voorzitter is van mening dat de grote transfers een bedreiging vormen voor het voetbal. 'Het is belangrijk een financiële balans in onze competities te vinden en op dit gebied ook fair play voorop te stellen.' Platini opteerde eerder al voor de invoering van een salarisplafond voor spelers.
Real Madrid baarde deze week opzien door Kaká voor 65 miljoen euro los te weken bij AC Milan. De Spaanse club staat daarnaast op het punt het transferrecord te breken bij de overname van Cristiano Ronaldo van Manchester United. Beide clubs zijn akkoord over een vergoeding van 94 miljoen euro.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 12/6/2009, 01:46
Sander schreef:
Kevm81 schreef:
92 miljoen voor Christiano Ronaldo, wat zal Manchester in zijn handen wrijven.. Zij halen Huntelaar oid op voor een leuk prijsje, en gaan in kwaliteit niet echt veel achteruit.. ben wel benieuwd of Villa ook nog naar Real gaat, ik weet dat Blaerie het niet met me eens zal zijn maar ik denk dat er geen team komt te staan, wel individuele topspelers maar geen team!
Ik vraag me af waar ze het geld vandaan halen...
Er werd verteld dat ze weer heeeeel veel geld gaan ophalen met het verkopen van Real shirtjes (van Ronaldo)
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 12/6/2009, 09:20
Thomaapje schreef:
Sander schreef:
Kevm81 schreef:
Ik vraag me af waar ze het geld vandaan halen...
Er werd verteld dat ze weer heeeeel veel geld gaan ophalen met het verkopen van Real shirtjes (van Ronaldo)
Dat zeg ik "gamma"
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/6/2009, 19:52
Voor diegene die het niet weten, Real wil van alle nederlanders af, ook van nistelrooy :S
Leuk Kudde strippie:
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/6/2009, 20:00
lol
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/6/2009, 20:07
ja, feyenoord heeft niet meer geld he :P
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/6/2009, 20:11
VI: Iedereen mag weg behalve Van Bronckhorst 17 juni 2009 K
Volgens VI.nl is de kans groot dat Feyenoord bij het begin van de competitie met een behoorlijk veranderde spelersgroep uit zal gaan komen. Behalve aanvoerder Giovanni van Bronckhorst mag iedereen vertrekken bij de club. Roy Makaay, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Luigi Bruins zijn te koop tegen elk aannemelijk bod en worden her en der aangeboden in het informele circuit van de Europese clubs. Feyenoord Netwerk Meer: VI.nl
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/6/2009, 20:15
En met wat gaan ze dan verder? alleen van bronckhorst zeker
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/6/2009, 20:28
Thomaapje schreef:
En met wat gaan ze dan verder? alleen van bronckhorst zeker
Denk jeugd en die topper die ze gehaald hebben ven nek
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 10:22
Ik weet het niet hoor
De Pers: akkoord over Berg 23 juni 2009 RvN
Volgens het dagblad De Pers is Marcus Berg de belangrijkste kandidaat om de eerste grote aankoop te worden. Volgens de krant zouden Ajax en FC Groningen al een akkoord hebben over de transfersom van 10 miljoen euro. Berg zelf zou eerder dit seizoen hebben aangegeven wel open te staan voor Ajax, maar het is de vraag of dat nog steeds zo is, nu er meer interesse is vanuit het buitenland. De clubs zouden het nieuws naar buiten willen brengen, zodra FC Groningen een opvolger heeft weten te strikken.
Niet echt prioriteit een spits
Verdediger(s) moet(en) er komen
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 10:50
Berg zal toch echt top zijn voor ajax, eigenlijk had hij gewoon de opvolger van Huntelaar moeten zijn.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 15:14
Kevm81 schreef:
Berg zal toch echt top zijn voor ajax, eigenlijk had hij gewoon de opvolger van Huntelaar moeten zijn.
Maar voor 10 miljoen ik weet het niet hoor
Zie liever Khalid Boularouz komen maar die komt niet
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 19:46
Ik vind berg een goede voor Ajax
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 21:17
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
denk dat groningen geen genoegen neemt met 10M eigenlijk?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 21:38
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Weet niet hoelang zijn contract en zo nog loopt.
KJH was destijds 9 miljoen overgekomen van Heerenveen, en die vond ik toen al beter dan dat hij nu is.
Maar ja was een andere tijd
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 21:39
Ook dit vind ik zwaar overtrokken
Zoals eerder aangekondigd in Sportweek heeft Ajax zijn bod op Eljero Elia (foto) verhoogd naar 9 miljoen euro. Eerder deed Hamburger SV al een dergelijk bod op de aanvaller van FC Twente, die zelf dolgraag naar Amsterdam vertrekt. Twente wil Elia echter liever niet kwijt aan een concurrent uit eigen land. Als de club hem al verkoopt, dan het liefst aan HSV.
Elia is inmiddels terug van een vakantie in Miami. Als hij op 6 juli nog geen nieuwe club heeft, dient hij zich weer op de training bij FC Twente te melden. Zelf kondigde hij intern al aan dat niet te willen. Om de ergste kou uit de lucht te halen, had zijn zaakwaarnemer daarom maandag een gesprek met FC Twente-voorzitter Joop Munsterman.
9 miljoen, kom op zeg die gast heeft een leuk half jaar gehad en dat is het
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/6/2009, 22:30
haha, lekker op tijd :P dat stond er vorige week ook al
weet trouwens niet wat ik er van moet denken, wel dat twente te veel vraagt
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/6/2009, 08:17
Thomaapje schreef:
haha, lekker op tijd :P dat stond er vorige week ook al
weet trouwens niet wat ik er van moet denken, wel dat twente te veel vraagt
Sportweek vind ik altijd net zo betrouwbaar als de libelle
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/6/2009, 08:20
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Weet niet hoelang zijn contract en zo nog loopt.
KJH was destijds 9 miljoen overgekomen van Heerenveen, en die vond ik toen al beter dan dat hij nu is.
Maar ja was een andere tijd
Contract loopt tot 2011, maar het schijnt dat als hij volgend jaar weggaat hij een gelimiteerde transfersom heeft, gisteren trouwens 2 keer gescoord voor Zweden, best wel een mooi koppel met Ola Toivonen(PSV) en hij in de spits.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/6/2009, 09:43
Hij is goed bezig op het EK onder de 21.
Ik wist uberhaut niet dat hij nog zo jong was/is ik dacht hij ouder was
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/6/2009, 09:59
mzo schreef:
Hij is pas 22, het irritante van Berg zijn die losse handjes van hem, maar daar heb je alleen last van als tegenstander, voor jullie zou het natuurlijk top zijn een aanval met Suarez, Berg en Sulejmani(als hij weer ooit in zijn oude vorm komt).
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/6/2009, 11:28
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Hij is pas 22, het irritante van Berg zijn die losse handjes van hem, maar daar heb je alleen last van als tegenstander, voor jullie zou het natuurlijk top zijn een aanval met Suarez, Berg en Sulejmani(als hij weer ooit in zijn oude vorm komt).
Hij is dus een dispensatiespeler
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland