Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 11:59
ik denk ook dat Witsel bewust doorging met het gedacht Wasyl eens goed liggen te hebben, maar de ernst van de blessure was niet te voorzien...
Natuurlijk met gestrekt been vliegen is iets anders dan nekeer op zijn tenen gaan staan...
Ik denk dat de kans klein is dat Wasyl nog zal voetballen in eerste klasse
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 12:01
Sander schreef:
Volgens mij was het echt niet opzettelijk, ten eerste doe je zoiets niet expres en ten tweede is Witsel geen voetballer die zware fouten maakt.
Maar bon, hij zal en moet gestraft worden. Ik vind trouwens ook dat De Camargo voor zijn tackle op Polak en Defour voor zijn tackle op Bousouffa voor een aantal speeldagen geschorst moeten geworden. Dat was gewoon ongezien.
En nu Wasyl en Polak geblesseerd zijn zie ik Paars-Wit al niet ver Europees geraken.
Ik hoop ook echt dat Wasyl zijn carrière niet gedaan is...
klopt, defour is ook een smeerlap.
er was ook nog een duidelijke ellenboogstoot op Chatelle voor de ogen van de lijnrechter, maar die had een vlieg in beide ogen
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 12:39
Een spits 31 wedstrijden 0 doelpunten hij is fijn
Ajax bevestigt huur van Kerlon Ajax heeft zojuist bevestigd overeenstemming bereikt te hebben met Internazionale over de huur van Kerlon Mauro Souza. De aanvallende middenvelder tekent in Amsterdam een huurcontract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot 30 juni 2010. Er is voor Ajax tevens een optie tot koop in de overeenkomst opgenomen.
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 15:56
Er wordt door het sportcomité een schorsing van 11 speeldagen gevraagd...
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 16:38
FS STM schreef:
Er wordt door het sportcomité een schorsing van 11 speeldagen gevraagd...
1 jaar zou ik zeggen
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 21:15
schorsing tot 23/11/2009: 10 competitiewedstrijden + 1 bekerwedstrijd dossier gaat ook naar UEFA en FIFA, misschien ook CL schorsing... Standard gaat in beroep tegen sanctie
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 2/9/2009, 10:33
FS STM schreef:
schorsing tot 23/11/2009: 10 competitiewedstrijden + 1 bekerwedstrijd dossier gaat ook naar UEFA en FIFA, misschien ook CL schorsing... Standard gaat in beroep tegen sanctie
Erg laag vind ik het
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/9/2009, 22:54
Daar bleek hij een spierscheuring te hebben opgelopen. De Brabander staat daardoor weer vijf à zes weken aan de kant.
Begin november vorig jaar werd Van Nistelrooy tijdens een duel met Juventus vervangen vanwege pijn in zijn knie. Later bleek het om een zware blessure te gaan. De Nederlander moest onder het mes en kon maanden niet voetballen.
In de voorbereiding op het huidige seizoen viel 'Van Gol' al eens in, maar afgelopen weekeinde maakte hij zijn rentree in competitieverband. Van Nistelrooy bekroonde zijn invalbeurt zondag met een voorzet en een doelpunt.
Sonde
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/9/2009, 23:26
Vermaelen is echt zoooo goed bezig bij Arsenal, niet normaal meer joh
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 22/9/2009, 13:27
Sander schreef:
Vermaelen is echt zoooo goed bezig bij Arsenal, niet normaal meer joh
Heeft dus de afgelopen 2 seizoenen bij AJAX op de verkeerde plek gespeeld
Maar ja met of zonder hem Arsenal pakt er geen prijzen door. Veels te weinig ervaring
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 24/9/2009, 22:57
Club Brugge aan de leiding
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/9/2009, 09:26
PowerNRJ schreef:
Club Brugge aan de leiding
Met Sint Truiden en Anderlecht
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/9/2009, 09:41
wat was ajax slecht zeg.. AGOVV was zelfs beter, pijnlijk om te constateren dat ajax zonder Suarez, he-le-maal niks is.. En dat nu bekend werd de Barcelona hem wil halen in de winterstop, wordt vervolgd..
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 25/9/2009, 21:07
Kevm81 schreef:
wat was ajax slecht zeg.. AGOVV was zelfs beter, pijnlijk om te constateren dat ajax zonder Suarez, he-le-maal niks is.. En dat nu bekend werd de Barcelona hem wil halen in de winterstop, wordt vervolgd..
Tja inderdaad moet ik je gelijk in geven. Maar ja
a) Barca wil wel meer spelers halen b) met met kerst zijn wij kampioen.............is de wens van de gedachten
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/10/2009, 22:18
Anderlecht - Ajax, waar zitten de fans hier?
Brugge pakt een puntje in Toulouse. Maar Stijnen sloeg er weer goed naast. Ik hoop echt dat Verbauwhede een goed seizoen draait in Kortrijk en volgend seizoen eerste doelman kan worden ...
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/10/2009, 23:26
De supporters kijken tv
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/10/2009, 23:50
1-1, mooie tussenstand
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 2/10/2009, 11:15
Tokiodixx schreef:
Brugge pakt een puntje in Toulouse. Maar Stijnen sloeg er weer goed naast. Ik hoop echt dat Verbauwhede een goed seizoen draait in Kortrijk en volgend seizoen eerste doelman kan worden ...
Pfff Anderlecht was beter.................
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 2/10/2009, 13:41
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
vind je ? :lachen:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 3/10/2009, 22:37
FS STM schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
vind je ? :lachen:
Daarom de .......... haha
Maar ja als je ze niet maakt
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 3/10/2009, 23:54
Ja, Suarez heeft er eentje mooi naast gelegd
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/10/2009, 15:53
Mats Rits, de nieuwe sensatie in het Belgische voetbal
Scoort 2 mooie doelpunten tegen Westerlo. Hoop dat hij niet te lang bij Beerschot blijft.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/10/2009, 19:01
Club - Anderlecht 4-2 :hoera: :juich: :yeah: :feesten2: :hoeraa:
Me happy!!!!!!
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 5/10/2009, 08:04
Mag je zeker zijn. Fantastisch!
Alleen jammer dat Anderlecht met 10 moest door blessure
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 5/10/2009, 08:06
Sander schreef:
Mats Rits, de nieuwe sensatie in het Belgische voetbal
Scoort 2 mooie doelpunten tegen Westerlo. Hoop dat hij niet te lang bij Beerschot blijft.
zegt mij niet veel. Ik denk eerder dat Lukaku ook wel is.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland