Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/7/2009, 00:13
Thomaapje schreef:
Lazovic in het rijdje van persie? :S
Komt ook bij Feyenoord vandaan en is veel geld waard geworden(al is het een matige speler) terwijl het bij Feyenoord een miskoop was.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/7/2009, 00:29
Geld waard? pfff :S Prutser
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/7/2009, 01:04
Thomaapje schreef:
Geld waard? pfff :S Prutser
gekocht door Feyenoord voor 7M verkocht aan Vitesse voor 1.5M gekocht door PSV voor 6M
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/7/2009, 08:41
Denk je de belangrijkste vergeet..............Larson
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/7/2009, 09:28
mzo schreef:
Dat is niet hetzelfde, heeft een aantal jaar in Feyenoord gespeeld en is slim weggehaald door Celtic, hier heeft Feyenoord zijn talent niet onderschat.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/7/2009, 09:35
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Dat is niet hetzelfde, heeft een aantal jaar in Feyenoord gespeeld en is slim weggehaald door Celtic, hier heeft Feyenoord zijn talent niet onderschat.
mhmhj maar bij feyenooit is hij nooit uit de verf gekomen vind ik
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/7/2009, 16:41
Ruiz naar Twente
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/7/2009, 09:58
Eindelijk gaat Zlatan naar een voetballende ploeg ben benieuwd hoe goed hij dan gaat worden Bij Inter de man met in mijn ogen mindere voetballers dan bij Barca
Barça en Internazionale ruilen Eto'o en Ibrahimovic 17/07/2009 21:03
Barcelona en Internazionale zijn een transfer overeengekomen van Zlatan Ibrahimovic. De Zweedse spits moet nog wel zelf rond komen met de Catalanen. In de deal zit een overgang van Samuel Eto'o naar Milaan. Daarnaast speelt de bij Barça overbodige Aleksandr Hleb komend seizoen op huurbasis in Giuseppe Meazza Stadion.
De winnaar van de Champions League betaalt ongeveer veertig miljoen euro voor de 27-jarige aanvaller en geeft Eto'o daar dus bij als wisselgeld. Het contract van de Kameroener liep af na komend seizoen. Ibrahimovic had nog een verbintenis tot medio 2013 bij Inter.
Ibrahimovic speelde drie seizoenen voor de Milanezen die hem in de zomer van 2006 overnamen van Juventus. Daarvoor speelde hij bij Ajax. In drie jaargangen voor de Nerazzurri speelde de spits 88 competitieduels en scoorde 57 keer.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/8/2009, 09:00
Vanavond zag ik moet Club Brugge tegen de koning van de balbehandeling. LITMANEN. Wat een voetballer pffffff
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/8/2009, 20:22
Had nooit gedacht dat Eto'o zo weinig waard was...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/8/2009, 20:32
Sander schreef:
Had nooit gedacht dat Eto'o zo weinig waard was...
Hij zelf ook niet
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/8/2009, 00:36
Club wipt Lech Poznan na strafschoppen. Zweten!! :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera:
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/8/2009, 08:05
4 Nederlandse ploegen in de poulfase! Met AZ in de CL erbij (tegen oa Standard) kan dat aardig wat puntjes voor het Europese klassement opleveren.
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/8/2009, 09:20
PvD schreef:
4 Nederlandse ploegen in de poulfase! Met AZ in de CL erbij (tegen oa Standard) kan dat aardig wat puntjes voor het Europese klassement opleveren.
en die hebben we hard nodig!
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/8/2009, 10:58
Tokiodixx schreef:
Club wipt Lech Poznan na strafschoppen. Zweten!! :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera: :hoera:
idd, een stresserende match dat lang gesloten werd. Dan werd het toch 0 - 1 maar afgekeurd. Al had blijkbaar Alcaraz Stijnen laten struikelen maar daar zwijgen we dus over. Club Brugge werd wel sterker en sterker, ook Poznan waar Stijnen toch paar keer goed moet uitkomen. Sonck scoorde dan. De verlengingen waren nutteloos en dan de penalties die heel spannend waren
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 28/8/2009, 14:37
Ajax en Anderlecht in dezelfde poule voor Euroleague
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 31/8/2009, 01:24
De tackle van Witsel op Wasyl!! Wat was dat zeg
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 31/8/2009, 11:57
Tokiodixx schreef:
De tackle van Witsel op Wasyl!! Wat was dat zeg
Voor mij is het simpel, Witsel zolang schorsen als dat Wasyl niet kan spelen.
Dit was echt te gek voor woorden :woedend:
FS STM Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 31/8/2009, 15:30
je moet de beelden eens bekijken op sporza.be...
Koude rillingen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 31/8/2009, 15:39
FS STM schreef:
Koude rillingen
Beelden waar ik koude rillingen van krijg kijk ik liever niet
Dat soort acties slaan nergens op schorsen voor het leven zeg ik
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 31/8/2009, 15:51
FS STM schreef:
Koude rillingen
Auw :ween:
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 00:10
Volgens mij was het echt niet opzettelijk, ten eerste doe je zoiets niet expres en ten tweede is Witsel geen voetballer die zware fouten maakt.
Maar bon, hij zal en moet gestraft worden. Ik vind trouwens ook dat De Camargo voor zijn tackle op Polak en Defour voor zijn tackle op Bousouffa voor een aantal speeldagen geschorst moeten geworden. Dat was gewoon ongezien.
En nu Wasyl en Polak geblesseerd zijn zie ik Paars-Wit al niet ver Europees geraken.
Ik hoop ook echt dat Wasyl zijn carrière niet gedaan is...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 08:32
Sander schreef:
Volgens mij was het echt niet opzettelijk, ten eerste doe je zoiets niet expres en ten tweede is Witsel geen voetballer die zware fouten maakt.
Ik heb het gelukkig niet gezien.
Maar als je uberhaut al zo een duel in gaat heb je een hele grote kans dat je de man raakt en niet de bal
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 11:35
met een gestrekt been voluit over de bal gaan noem ik niet echt onopzettelijk. Het is trouwens zijn 2de keer. Paar maand terug deed hij hetzelfde maar met 2 voeten vooruit (in de interland tegen spanje), daar heeft hij onlangs een schorsing van 4speeldagen voor gekregen (internationaal dan)
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/9/2009, 11:55
Sander schreef:
Maar bon, hij zal en moet gestraft worden. Ik vind trouwens ook dat De Camargo voor zijn tackle op Polak en Defour voor zijn tackle op Bousouffa voor een aantal speeldagen geschorst moeten geworden. Dat was gewoon ongezien.
En nu Wasyl en Polak geblesseerd zijn zie ik Paars-Wit al niet ver Europees geraken.
Ik hoop ook echt dat Wasyl zijn carrière niet gedaan is...
Standard was een beetje agressief. Anderlecht zal wel uit de problemen geraken maar zal iets moeilijker zijn. Frutos ging toch terugkomen volgens Jacobs voor de winterstop
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland