Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 3/7/2009, 01:08
Collins John naar Roeselare. Lijkt me een vette transfer voor zo'n ploeg. John hoopt waarschijnlijk zijn carriere te herlanceren net als Macdonald dat dit jaar deed. Bovendien speelt zijn maatje Samir El Gaaouiri vanaf dit seizoen ook bij Roeselare.
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 3/7/2009, 09:22
Tokiodixx schreef:
Collins John naar Roeselare. Lijkt me een vette transfer voor zo'n ploeg. John hoopt waarschijnlijk zijn carriere te herlanceren net als Macdonald dat dit jaar deed. Bovendien speelt zijn maatje Samir El Gaaouiri vanaf dit seizoen ook bij Roeselare.
Dat hoopte hij ook al te doen bij NEC, dit is echt een vedette die niks wil doen om zijn conditie op peil te houden, gewoon een volgevreten speler met vedetteneigingen, zeker geen "top transfer".
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/7/2009, 09:24
Owen naar Man U verrassend haha
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 08:31
Vandaag bekend dat Oguchi Onyewu(USA) naar ajax gaat? Ik vind het een kloteclub, maar wat halen ze een topper binnen als het waar is!
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 08:54
Kevm81 schreef:
Vandaag bekend dat Oguchi Onyewu(USA) naar ajax gaat? Ik vind het een kloteclub, maar wat halen ze een topper binnen als het waar is!
USA is een land geen club
Maar als alle geruchten van ajax waar zijn hebben ze komend seizoen 40 spelers
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 11:25
Kevm81 schreef:
Hele sterke beer, kopbalsterk, maar uitvoetballend niks waard.
Hij werd enkele jaren geleden voor een half jaar uitgeleend aan Newcastle maar dat werd geen succes. Toch ben ik er vrij zeker van dat hij een aardige versterking kan zijn voor Ajax.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 11:30
Kevm81 schreef:
Gelukkig vinden wij jou wel lief
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 11:32
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
Hij werd enkele jaren geleden voor een half jaar uitgeleend aan Newcastle maar dat werd geen succes. Toch ben ik er vrij zeker van dat hij een aardige versterking kan zijn voor Ajax.
Voetballen voor een verdediger vind ik ook niet het belangrijkste
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 11:53
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
prachtige reactie weer!
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 11:54
_Rolex schreef:
Kevm81 schreef:
Gelukkig vinden wij jou wel lief
gelukkig maar
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 12:07
Kevm81 schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
Kevm81 schreef:
prachtige reactie weer!
Haha leess het nu pas terug ag ja
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/7/2009, 20:43
Onyewu op lijstje Real Madrid
Oguchi Onyewu staat op het verlanglijstje van Real Madrid. Dat schrijft de Spaanse pers.
Onyewu is einde contract bij Standard en kan dus gratis vertrekken. De Amerikaanse verdediger speelde afgelopen maand een ijzersterke Confederations Cup en kan dus op heel wat interesse rekenen. Volgens El Mundo Deportivo denkt zelfs het grote Real Madrid aan Onyewu. De verdediger zou in beeld komen moest de club toch nog naast Liverpool-speler Arbeloa grijpen.
Onyewu is voor Real vooral marketing-technisch erg interessant. De Koninklijke wil immers de onontgonnen Amerikaanse markt veroveren en daarvoor is een Amerikaan in de selectie ideaal. Bovendien heeft Onyewu ook een Belgisch paspoort, waardoor er geen niet-EU plek in Reals team verloren gaat.
Het is niet de eerste keer dat Real interesse toont in Onyewu. Twee jaar geleden meldde Standard al een bod van 6 miljoen euro van de Koninklijke ontvangen te hebben, maar de Luikse club weigerde toen mee te werken aan een transfer.
Onyewu onderhandelt bovendien nog steeds met Ajax Amsterdam. Afgelopen weekend zouden beide partijen dicht bij een akkoord gestaan hebben.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/7/2009, 08:43
Ik sta ook op het lijstje van Real
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/7/2009, 14:46
Nah hij kan toch niet voetballen
Milan verslaat Ajax in jacht op verdediger Onyewu 07/07/2009 13:25
Oguchi Onyewu gaat naar AC Milan. De door Ajax begeerde Amerikaan is met de Italiaanse club tot een akkoord gekomen.
Onyewu tekende in San Siro een contract tot medio 2012. De 27-jarige centrale verdediger arriveert transfervrij in Milaan, aangezien zijn contract bij Standard Luik op 1 juli afliep. De Amerikaan van Nigeriaanse afkomst is ook in het bezit van een Belgisch paspoort.
Onyewu vestigde de laatste seizoenen de aandacht op zich met zijn sterke spel namens Standard, waarmee hij twee jaar op rij de Belgische titel veroverde. Bovendien maakte hij indruk tijdens de strijd om de Confederations Cup in Zuid-Afrika. Met de Verenigde Staten reikte de 38-voudig international tot de finale, waarin Brazilië sterker was.
Milan kan een extra verdediger gebruiken. Paolo Maldini zette na vorig seizoen een punt achter zijn loopbaan. Tevens weigerden de Rossoneri de koopoptie in het huurcontract met Philippe Senderos te lichten, waardoor de Zwitser moest terugkeren naar Arsenal.
Ajax was ook zeer geïnteresseerd in Onyewu. De Amsterdammers zoeken defensieve versterking, mede na het vertrek van Thomas Vermaelen naar Arsenal.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/7/2009, 15:11
net als Park voor Man United, is ook deze speler gewoon heel erg commercieel lucratief. Of hij kan voetballen is van minder belang, als er maar veel Amerikanen naar de Champions league kijken straks . Park mag ook altijd in de CL spelen...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/7/2009, 15:15
Tja inderdaad maar ja ik denk dat bij een keuze voor een speler tussen ac of ajax ook snel gemaakt is
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/7/2009, 09:03
mzo schreef:
Ik weet het niet hoor
De Pers: akkoord over Berg 23 juni 2009 RvN
Volgens het dagblad De Pers is Marcus Berg de belangrijkste kandidaat om de eerste grote aankoop te worden. Volgens de krant zouden Ajax en FC Groningen al een akkoord hebben over de transfersom van 10 miljoen euro. Berg zelf zou eerder dit seizoen hebben aangegeven wel open te staan voor Ajax, maar het is de vraag of dat nog steeds zo is, nu er meer interesse is vanuit het buitenland. De clubs zouden het nieuws naar buiten willen brengen, zodra FC Groningen een opvolger heeft weten te strikken.
Niet echt prioriteit een spits
Verdediger(s) moet(en) er komen
Berg voor 5 jaar naar HSV
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/7/2009, 10:07
Is nog lang niet zeker volgens mij.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/7/2009, 11:04
Kevm81 schreef:
Is nog lang niet zeker volgens mij.
'Hamburger SV verslaat AZ in de strijd om Marcus Berg' 08/07/2009 08:36
FC Groningen moet verder zonder Marcus Berg. De Zweedse spits vertrekt naar Hamburger SV, volgens De Telegraaf. Beide clubs moeten alleen nog enkele details uitwerken. Hoeveel FC Groningen ontvangt van HSV, is nog onbekend.
Berg tekent bij de Duitse club een contract voor vijf jaar. Daarmee komt een einde aan zijn verblijf bij FC Groningen, waarvoor hij de laatste twee jaar in actie kwam. De voormalige aanvaller van IFK Göteborg maakte 32 doelpunten in 56 competitieduels.
FC Groningen vreesde onlangs al dat Berg zou vertrekken, zeker nadat de 22-jarige spits zichzelf tot topscorer van het EK Onder-21 had gekroond met zeven treffers in vier duels. Een van de clubs die zich bij de Groningers hadden gemeld was AZ. Maar de Zweedse international koos voor een avontuur in het buitenland.
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 15/7/2009, 13:29
Benieuwd of hij het daar kan waarmaken...
Ruiz is op weg naar FC Twente
Bryan Ruiz speelt komend seizoen in de Nederlandse Eredivisie. De smaakmaker van AA Gent tekent vandaag zo goed als zeker een contract bij FC Twente.
Alle kranten zijn er zeker van dat Bryan Ruiz komend seizoen zal uitkomen voor FC Twente. De Nederlanders zouden bereid zijn zo'n vijf miljoen euro te betalen voor de Costa Ricaan. Daarnaast zou Gent ook een klein percentage krijgen bij een verdere verkoop. Naast Twente aasde ook het Russische Zenit Sint-Petersburg op Ruiz, maar die club vist uiteindelijk achter het net.
"Op enkele details na is Gent rond met Twente", zegt Gent-manager Michel Louwagie in HNB. "Zenit was geïnteresseerd, maar kwam te laat." Daarnaast gaf Ruiz ook al aan niet veel zin te hebben in een Russisch avontuur.
Louwagie is alleszins een tevreden man. "Het is een mooie deal. Iedereen lachtte met de acht miljoen euro die ik wou, maar we zitten er niet zo ver af."
Ruiz kan bij FC Twente een contract tekenen voor vier seizoenen. (AN)
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 15/7/2009, 20:06
Lyon heeft 18 miljoen euro neergeteld voor de Braziliaan Michel Bastos. De middenvelder komt over van Rijsel, de ploeg van Eden Hazard. Bastos, die enkele jaren geleden een onvoldoende kreeg bij Feyenoord, is al de tweede vette transfer van Lyon.
Pijnlijk voor Feyenoord
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 15/7/2009, 20:14
whahahahahahaha
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 15/7/2009, 23:08
Tokiodixx schreef:
Lyon heeft 18 miljoen euro neergeteld voor de Braziliaan Michel Bastos. De middenvelder komt over van Rijsel, de ploeg van Eden Hazard. Bastos, die enkele jaren geleden een onvoldoende kreeg bij Feyenoord, is al de tweede vette transfer van Lyon.
Pijnlijk voor Feyenoord
Onderstreept weer hoe veel verstand van voetbal ze in de kuip hebben.
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 15/7/2009, 23:48
Tokiodixx schreef:
Pijnlijk voor Feyenoord
die komt in het rijtje van Persie, Fred, Lazovic etc..
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 15/7/2009, 23:50
Lazovic in het rijdje van persie? :S
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland