Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 26/1/2009, 12:16
Kevm81 schreef:
Kuijt is zeker geen super beperkte speler, hoe komen jullie erbij!?!?
Dat vind ik persoonlijk, maar wat ik zeg je hebt dat soort spelers wel nodig in je team
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 27/1/2009, 03:11
Ik vind m echt maar niks.....
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 27/1/2009, 09:54
blaerie78 schreef:
Ik vind m echt maar niks.....
Is hij te vergelijken met Diara van Real of niet?
Wat ik zeg dat soort spelers heb je wel nodig, kunnen de sierpaardjes van sommige clubs gewoon hun gang gaan in het veld
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 31/1/2009, 01:26
Club haalde vandaag spits Momo Dahmane bij Bergen. :evil:
Geen slechte speler, zeker niet. Maar die heeft echt een rotkarakter. Ik vrees dat het in de kortste keren oorlog is :ween:
Aan hem om mijn ongelijk te bewijzen!!
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 31/1/2009, 10:33
ken hem ni zo goed maar in het verleden bleek dat Dahmane wel vrij agressief is. We zullen zien é .
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/2/2009, 11:07
Als ik AJAX was zal ik lekker de kjh miljoenen op de bank laten staan en niets kopen
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 1/2/2009, 23:52
PowerNRJ schreef:
ken hem ni zo goed maar in het verleden bleek dat Dahmane wel vrij agressief is. We zullen zien é .
ze zullene hem al direct nodig hebben, want nu is ook akpala out met blessure
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/2/2009, 09:24
Owh wat zijn wij slecht Owh wat zijn wij slecht
Zo slecht zijn wij in jaren niet geweest zo slechts lalalalala
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/2/2009, 12:41
mzo schreef:
PvD schreef:
Toch zijn het technisch gezien heel andere spelers, al heb ik Kuijt de laatste tijd niet zien spelen. Zou een mooie transfer voor hem zijn in ieder geval.
Super beperkte voetballer, maar je hebt ze wel nodig in je team
Maar Neved of Kuijt zijn inderdaad totaal niet met elkaar te vergelijken
Ik denk dat je nu toch even de plank misslaat Jij kijkt vanuit een Ajax hart nu naar een oud Feyenoorder heb ik het gevoel.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 4/2/2009, 14:07
Zit wat in, maar daarom wat ik een beperkte voetballer vind kan een held zijn in Rotterdam.
Het bepaalde kinderhandje
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/2/2009, 00:45
Je mocht willen dat een Kuyt in Amsterdam speelde, bij jou is het ajax is het beste, de rest is beperkt, misschien wordt het tijd om eens je rood-witte bril af te zetten en eens te kijken naar de feiten?
dan nog even dit: EN HET WAS GEEN WAS GEEN WAS GEEN BUITENSPEL EN HET WAS GEEN WAS GEEN WAS GEEN BUITENSPEL DE GRENS DIE ZAG T NIET, EN VAN BASTEN LEKKER WEL EN HET WAS GEEN WAS GEEN WAS GEEN BUITENSPEL
Heerlijk!
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/2/2009, 02:08
Geen rood/wit?
Hmmm, dan vallen er veel af
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/2/2009, 09:52
Kevm81 schreef:
Je mocht willen dat een Kuyt in Amsterdam speelde, bij jou is het ajax is het beste, de rest is beperkt, misschien wordt het tijd om eens je rood-witte bril af te zetten en eens te kijken naar de feiten?
dan nog even dit: EN HET WAS GEEN WAS GEEN WAS GEEN BUITENSPEL EN HET WAS GEEN WAS GEEN WAS GEEN BUITENSPEL DE GRENS DIE ZAG T NIET, EN VAN BASTEN LEKKER WEL EN HET WAS GEEN WAS GEEN WAS GEEN BUITENSPEL
Heerlijk!
Als je ook ff terug leest, je hebt ze wel nodig dat soort spelers in je team
Nah balen zeg als het 3-2 had geworden, had je nog kampioen kunnen worden.....................
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/2/2009, 21:16
mzo schreef:
Owh wat zijn wij slecht Owh wat zijn wij slecht
Zo slecht zijn wij in jaren niet geweest zo slechts lalalalala
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/2/2009, 21:28
Helemaal niets in Amsterdam!
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/2/2009, 22:10
Kevm81 schreef:
Helemaal niets in Amsterdam!
su :boos:
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/2/2009, 23:04
Oke ik zal mijn neutrale kijk geven op Ajax: Spil is Marco van Basten: Bondscoach Nederland Ajax(topclub in NL)
Hij doet dit op de verkeerde volgorde, hij had moeten beginnen in de eerste divisie of een soort Sparta ofzo, FC Utrecht had ook gemogen omdat hij daarvandaan komt.. Daarna pas een topclub in Nederland, als dat ook werkt, dan kun je naar een Buitelandse topclub (AC Milan?) En mocht dat ook niet je plafond zijn dan word je BC van Nederland, dus niet andersom!
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/2/2009, 23:15
Ja en nee
van Gaal heeft het ook niet echt zo gedaan. In mijn ogen is het fout gegaan toen meneer Koeman het bij AJAX voor het zeggen had. Oke hij werd kampioen maar het was voor 99% co-tje zijn elftal. co-tje en van Gaal hebben aankoop beleid vind ik. Wat heeft AJAX nou de laatste jaren aan aankopen gedaan die het zijn geworden en voor dik euro's zijn verkocht? Ja KJH maar die hadden wij allemaal wel kunnen vinden. van Gaal ging en Koeman mocht destijds blijven, 2 maanden later moest ook Koeman weg
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/2/2009, 23:32
ik vind sulejmani en cvitanich geen slechte aankopen, ook wielaert (ook al maakte hij een grote fout vandaag) vind ik niet verkeerd. Op zich heb ik vertrouwen in van Basten en hoe hij het spel ziet, maar hij kan geen spirit in de ploeg brengen. Als je de speech afsluit met; kom op he, jongens (bijvoorbeeld), dan ga je niet lekker het veld in.
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/2/2009, 23:36
Co Adriaanse was idd de spil van de laatste jaren, als je alleen al naar zijn aankopen toen keek(Trabelsi, Mido, Ibrahimovic) Allemaal schoten in de roos, gaven meerwaarde en werden voor veel geld verkocht! (ik vergeet er vast nog een paar?)
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 9/2/2009, 00:02
PvD schreef:
ik vind sulejmani en cvitanich geen slechte aankopen, ook wielaert (ook al maakte hij een grote fout vandaag) vind ik niet verkeerd. Op zich heb ik vertrouwen in van Basten en hoe hij het spel ziet, maar hij kan geen spirit in de ploeg brengen. Als je de speech afsluit met; kom op he, jongens (bijvoorbeeld), dan ga je niet lekker het veld in.
Sulejmani 16 miljoen!!!!!!!! terwijl een tweetal jaren geleden 160.000 voor AJAX te veel was voor deze speler Cvitanich, tot nu toe het net gevonden tegen den haag, de graafschap, en sparta.......... Wielaert pffffff geen mens die er aan had kunnen denken dat zo voetballer 10 jaar gelden bij ajax had kunnen ballen
Citaat :
Co Adriaanse was idd de spil van de laatste jaren, als je alleen al naar zijn aankopen toen keek(Trabelsi, Mido, Ibrahimovic) Allemaal schoten in de roos, gaven meerwaarde en werden voor veel geld verkocht! (ik vergeet er vast nog een paar?)
50% co-tje destijd en 50% Leo Beenhaker
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 12/2/2009, 10:24
pfff wat een crisis bij Ajax en gisteren speelde Vertonghen ook niet fantastisch in de Belgische nationale elftal (waar we wel met 2 - 0 wonnen). Thomas Vermaelen is geblesseeerd dus moet Ajax hopen dat die speelsklaar is in de topper tegen Feyenoord.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 12/2/2009, 10:41
PowerNRJ schreef:
pfff wat een crisis bij Ajax en gisteren speelde Vertonghen ook niet fantastisch in de Belgische nationale elftal (waar we wel met 2 - 0 wonnen). Thomas Vermaelen is geblesseeerd dus moet Ajax hopen dat die speelsklaar is in de topper tegen Feyenoord.
Ik hoop niet dat hij speelklaar raakt. 1 groot drama heb niets gezien maar ik hoorde dat stekelenburg ook niet super sterk was
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 13/2/2009, 02:17
Stekelenburg had weer een beste blunder, Ajax moet Vermeer op doel zetten! Die vond ik echt veel zekerder!
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 13/2/2009, 10:01
Kevm81 schreef:
Stekelenburg had weer een beste blunder, Ajax moet Vermeer op doel zetten! Die vond ik echt veel zekerder!
Hij pakte inderdaad punten. Stekelenburg wil zijn maatjes KJH en Heitinga achterna volgens de VI. Misschien om de koffers te brengen zal niet weten welke (top) club in spanje op hem zit te wachten
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland