Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 15/2/2009, 23:40
Eerste doelpunt van KJH voor Madrid....
En dat na een turbulente week voor hem na zijn uitspraken...
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/2/2009, 12:26
blaerie78 schreef:
Komen er nog wel meer van
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/2/2009, 13:15
mzo schreef:
Kevm81 schreef:
Stekelenburg had weer een beste blunder, Ajax moet Vermeer op doel zetten! Die vond ik echt veel zekerder!
Hij pakte inderdaad punten. Stekelenburg wil zijn maatjes KJH en Heitinga achterna volgens de VI. Misschien om de koffers te brengen zal niet weten welke (top) club in spanje op hem zit te wachten
Piccolo nodig denk ik inderdaad
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 16/2/2009, 13:52
blaerie78 schreef:
Raul loopt er wel weer 1 uit op hem
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/2/2009, 12:41
blaerie78 schreef:
Holland Sport gisteren (maandag) nog gezien?
Edit, ik denk het niet mits je in Belgie Nederland 3 kan ontvangen
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/2/2009, 03:01
mzo schreef:
blaerie78 schreef:
Neen? Waarom??? Voor zijn tweede doelpunt dat jammer genoeg onterecht afgekeurd werd?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 18/2/2009, 10:00
blaerie78 schreef:
mzo schreef:
blaerie78 schreef:
Neen? Waarom??? Voor zijn tweede doelpunt dat jammer genoeg onterecht afgekeurd werd?
misschien op uitzendinggemist.nl
Was wel grappig, waren in de tuin bij drente, samen met KJH Sneijder en vdv.
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/2/2009, 00:44
Anderlecht - Standaard: 4-2
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/3/2009, 11:27
Club Brugge zou voor volgend seizoen op zoek gaan naar een nieuwe hoofdcoach. Bovenaan het verlanglijstje prijkt de naam van Adrie Koster, huidig trainer bij Jong Ajax.
Iemand die me wat meer kan vertellen over hem? Ik herinner me dat hij vorig seizoen even hoofdtrainer was en men daar niet erg enthousiast over was. In Studio Voetbal deed men zelf vrij lacherig. (Geen gezag, uitstraling, ...).
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 19/3/2009, 15:47
Tokiodixx schreef:
Club Brugge zou voor volgend seizoen op zoek gaan naar een nieuwe hoofdcoach. Bovenaan het verlanglijstje prijkt de naam van Adrie Koster, huidig trainer bij Jong Ajax.
Iemand die me wat meer kan vertellen over hem? Ik herinner me dat hij vorig seizoen even hoofdtrainer was en men daar niet erg enthousiast over was. In Studio Voetbal deed men zelf vrij lacherig. (Geen gezag, uitstraling, ...).
Redelijk tot goede trainer denk ik, hij heeft het tot op heden beter gedaan dan van Basten
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 20/3/2009, 00:00
Men zegt dat hij veel voetbalkennis heeft, maar hij moet het zeker niet hebben van zijn uitstraling of charisma. Hij deed het redelijk als hoofdtrainer bij Ajax, heeft geen rare dingen gedaan. Maar hij had dan ook geen zegje in het aan-/verkoopbeleid als interim-coach.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 20/3/2009, 14:38
Heerlijke wedstrijden, al heb ik in het verleden betere wedstrijden gezien in de kwartfinales
Ik zeg, Arsenal, Man U, Liverpool en Barca door
Loting kwartfinale Champions League Villarreal - Arsenal Manchester United - FC Porto Liverpool - Chelsea Barcelona - Bayern München
Speeldata: 7/8 en 14/15 april
Loting halve finale Champions League Manchester United/FC Porto - Villarreal/Arsenal Barcelona/Bayern München - Liverpool/Chelsea
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 20/3/2009, 17:09
mzo schreef:
Heerlijke wedstrijden, al heb ik in het verleden betere wedstrijden gezien in de kwartfinales
Ik zeg, Arsenal, Man U, Liverpool en Barca door
Loting kwartfinale Champions League Villarreal - Arsenal Manchester United - FC Porto Liverpool - Chelsea Barcelona - Bayern München
Speeldata: 7/8 en 14/15 april
Loting halve finale Champions League Manchester United/FC Porto - Villarreal/Arsenal Barcelona/Bayern München - Liverpool/Chelsea
Ik gok op Villarreal, Man U, Liverpool en Barca
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 20/3/2009, 17:15
er komt in ieder geval 1 niet-engels club in de halve finales
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/3/2009, 13:39
_Rolex schreef:
blaerie78 schreef:
Komen er nog wel meer van
rolex heeft altijd gelijk! :p
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 23/3/2009, 13:43
Wat een ploeg dat Barca, niet normaal
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/4/2009, 00:15
Tokiodixx schreef:
Werd vandaag aangekondigd als nieuwe coach. Heeft contract voor 1 seizoen, met optie op een seizoen extra. Hopelijk krijgt hij de ploeg eindelijk weer op de rails... (maar ik ben er precies niet gerust op).
Hopelijk bewijst hij dat mijn bezorgdheid niet terecht is!
A3 A3 A3 :hoeraa:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/4/2009, 08:17
Hoop niet dat hij half jong Ajax mee gaat nemen
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/4/2009, 22:42
TIP
Als je dititaal televisie hebt (ziggo) nummer 607. Het is echt genieten. 4-0 met rust met een weergaloze Iniesta, Messi, Henry en Eto'o. Een 7-0 was niet gek geweest. Prachtig voetbal.
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 13/4/2009, 10:12
Anderlecht wint met 1-0 van Brugge. Ik blij!
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 13/4/2009, 20:56
Van Bommel: 'Ribéry wil voor Barcelona spelen'
Wie niet
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 13/4/2009, 23:37
Powerzorro schreef:
Anderlecht wint met 1-0 van Brugge. Ik blij!
Terechte overwinning. Club was in de eerste helft echt nergens en kon in de tweede helft niks doen met de ruimte. Enkele knappe saves trouwens van Schollen al vrees ik dat hij volgend seizoen gewoon weer 2de of 3de doelman zal worden.
Er stonden er bij A'lecht wel paar héél hevig (daar krijg je een klein pietje van :twisted: )
Hopelijk kunnen we de komende matchen winnen, zodat de derde plaats niet in gevaar komt!
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/4/2009, 12:44
Het had veel meer kunnen worden voor Anderlecht. Ze misten ongelofelijk veel kansen met de kop.
Enkel Sonck zorgde voor dreiging Anderlecht.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/4/2009, 12:52
Zegt genoeg over het niveau als Sonck voor dreiging moet zorgen
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 14/4/2009, 13:17
mzo schreef:
Zegt genoeg over het niveau als Sonck voor dreiging moet zorgen
Is gewoon goed die Sonck.
Haal er zijn prestaties van het Nationale team bij en je zit met een topspits. Is ook een van de weinige spelers die altijd zijn echte mening geeft zonder blaasjes.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland