Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 20:00
Thomaapje schreef:
Marco is wel zielig zeg net als het nederlands elftal, beetje commentaar en hij is weg
Koster zit al bij Club Brugge, dus die zal alvast niet nog eens inspringen.
Wie zou een goeie opvolger zijn?
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 20:14
PvD schreef:
mzo schreef:
Tokiodixx schreef:
mzo schreef:
mzo schreef:
mzo schreef:
mzo schreef:
Owh wat zijn wij slecht Owh wat zijn wij slecht
Zo slecht zijn wij in jaren niet geweest zo slecht lalalalala
En nu zonder Van Basten! Goeie zaak?
Dat weet ik niet het is niet alleen MVB, de 5de trainer in 10 jaar tijd volgens mij misschien nog wel meer ook MVB wereldvoetballer maar nog niet als trainer.
AJAX moet eens kappen met oud spelers trainers te maken, spelers hebben hun sporen verdient maar worden min of meer gekleineerd als ze trainer worden
rijkaard ? In ieder geval een met ervaring AUB!
Rijkaard, ook niet top gedaan toch Althans niet de man met ervaring Wees eerlijk als je van een team een team kan maken kunnen wij Barca ook de CL laten winnen
Ik zeg Neeskens
En ik droom van Martin Jol of van Gaal
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 20:16
Thomaapje schreef:
Marco is wel zielig zeg net als het nederlands elftal, beetje commentaar en hij is weg
Hoezo zielig? Hij heeft in de spiegel gekeken en heeft zelf erkend niet geschikt te zijn als trainer voor AJAX Misschien moeten de spelers van AJAX dat ook eens doen.
Volgens mij is hij niet opgestapt bij het Nederlands elftal hoor............
Citaat :
Koster zit al bij Club Brugge, dus die zal alvast niet nog eens inspringen. Wie zou een goeie opvolger zijn?
Koster heeft het goed gedaan bij AJAX, had nu inderdaad een goeie kunnen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 21:05
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
Hoezo zielig? Hij heeft in de spiegel gekeken en heeft zelf erkend niet geschikt te zijn als trainer voor AJAX
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 21:11
Sportwereld.nl:
Citaat :
Op de valreep is Marco van Basten de negende coach geworden die het einde van het seizoen niet haalt in de eredivisie. De oud-bondscoach stapte, met nog één speelronde te gaan, op als coach van Ajax.
Haha, wat een topcoaches hier :P
Ook van sportwereld: Wie moet Marco van Basten opvolgen in de Arena?
Frank Rijkaard Johan Cruijff Louis van Gaal Co Adriaanse Frank de Boer Guus Hiddink Een andere coach
Guus Hiddink is de beste, maar niet echt wat voor Ajax, en dat gaat hij ook niet doen denk ik Frank de boer, een broekie als trainer? :S
Citaat :
Frank Rijkaard 38% Johan Cruijff 12% Louis van Gaal 7% Co Adriaanse 17% Frank de Boer 6% Guus Hiddink 8% Een andere coach 12% aantal stemmen: 5860
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 22:38
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
Hoezo zielig? Hij heeft in de spiegel gekeken en heeft zelf erkend niet geschikt te zijn als trainer voor AJAX
Het AJAX bestuur wilde verder met van Basten maar hij is zelf opgestapt is beter voor de club, misschien een Ajacied???
Citaat :
Guus Hiddink is de beste, maar niet echt wat voor Ajax, en dat gaat hij ook niet doen denk ik Frank de boer, een broekie als trainer? :S
Hiddink wil niet bij Chelsea blijven, maar zal wel naar AJAX gaan hahaha
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 22:39
Marco van Basten sluit niet uit dat hij nooit meer de zeggenschap over een spelersgroep wil, zo laat hij weten op Telegraaf.nl. Wel zeker is dat de opgestapte trainer van Ajax voorlopig niet bij een andere vereniging aan de slag gaat. Van Basten zegt zelf dat hij is nog niet capabel voor de functie is.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 22:55
lol cruijff, dat zou wat zijn! haha niet frank de boer aub! van gaal doet het toch niet hiddink gaat ze niet lukken co of frank lijkt mij.
frank heeft het alleen bij barca goed gedaan inderdaad. Maar nu hij weg is voetballen ze eigenlijk nog beter, met bijna hetzelfde materiaal. Heeft hij dan een goede bodem gelegd?? of heeft hij er niet het maximale uit kunnen halen ?? lastig beoordelen.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 6/5/2009, 22:56
Hiddink wil weg bij chelsea?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/5/2009, 08:37
Thomaapje schreef:
Hiddink wil niet die gaat weg bij Chelsea
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/5/2009, 19:41
Vandereycken is nog vrij :twisted:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/5/2009, 19:43
Sander schreef:
Vandereycken is nog vrij :twisted:
haha ook een topper toch
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/5/2009, 19:54
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
Ja, moet je ook maar de finale van de championsleage halen :P
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/5/2009, 21:21
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
Hiddink blijft een top trainer
Maar ik vind de situatie bij Chelsea wel zwaar overtrokken, volgens mij doordat de materiaalman beter in zijn vel zit zijn zelfs dit de verdienste van Hiddink.
Het is net wat JC heeft gezegt het enige verschil met het Chelsea van voor Hiddink is dat ze 10 meter meer naar voren spelen
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/5/2009, 21:31
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
mzo schreef:
Thomaapje schreef:
Hiddink blijft een top trainer
Maar ik vind de situatie bij Chelsea wel zwaar overtrokken, volgens mij doordat de materiaalman beter in zijn vel zit zijn zelfs dit de verdienste van Hiddink.
Het is net wat JC heeft gezegt het enige verschil met het Chelsea van voor Hiddink is dat ze 10 meter meer naar voren spelen
en dat Drogba in de basis staat.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 7/5/2009, 21:41
Tja speelde volgens mij daarvoor ook al, maar alleen in een stuk mindere vorm, en wat ze zeggen dat komt dus door Guusje. Geloof ik ook best wel want deze man kan gewoon heel goed met mensen omgaan.
Alleen als ik zo de stand bekijk van toen Hiddink aan het roer kwam en hoe de stand nu is aan de andere kant van de Noordzee is hij 1 hele punt ingelopen in 10 wedstrijden Komt mede door Man U maar toch haha
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/5/2009, 00:15
Ik heb hem bij chelsea niet echt gevolgd, maar zijn capriolen als bondscoach zijn altijd geweldig om naar te kijken Voor mij is hij de beste coach die er is
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 8/5/2009, 16:27
Thomaapje schreef:
Ik heb hem bij chelsea niet echt gevolgd, maar zijn capriolen als bondscoach zijn altijd geweldig om naar te kijken Voor mij is hij de beste coach die er is
Beste Nederlandse coach denk ik wel inderdaad
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/5/2009, 12:24
Testwedstrijden beslissen over de titel in België
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 17/5/2009, 21:01
FS STM schreef:
Testwedstrijden beslissen over de titel in België
Blijf het een grappig benaming vinden haha
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/5/2009, 17:46
Anderlecht! :jaja:
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/5/2009, 21:15
Feyenooit
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 21/5/2009, 21:43
haha lozers :P
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 22/5/2009, 08:53
Thomaapje schreef:
haha lozers :P
Volgend seizoen beter
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland 22/5/2009, 12:23
denk je?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Voetbal competitie in België en Nederland