Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

05-04-09 (Speeldag 10)

Ga naar beneden 
+8
FS STM
mzo
Pettachi
Zlajan
Groznyy
Sander
thomaapje
Tokiodixx
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

05-04-09 (Speeldag 10) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 05-04-09 (Speeldag 10)   05-04-09 (Speeldag 10) - Pagina 2 Icon_minitime7/4/2009, 19:42

Kanis schreef:
Thomaapje schreef:
Kanis schreef:
0-3 overwinning. Al na 3 minuten was de wedstrijd beslist en stond ik met 2-0 voor. M'n nieuwe stadion voor de tweede keer gebruikt en weer uitverkocht. Nu komen drie belangrijke wedstrijden. Eerst tegen de nummer 4 (sta zelf 3de) en vervolgens tegen nummer 1 en 2. Kijken of we punten kunnen sprokkelen. In theorie kan ik al niet meer degraderen dus dat is mooi meegenomen.
lekker dan, alle toppers op de rij fluiten

idd, in de trainingswedstrijden probeer ik mijn pressie skills al wat omhoog te krijgen. Ik denk dat ik die wel nodig ben want vooral tegen de nummer 1 en 2 maak ik geen schijn van kans.

skills om hoog krijgen?
tactieken hebben niks te maken met tactiek ervaringen, maar met andere factoren:

Citaat :
PRESSIE: Wat voor spelers heb je er voor nodig?

Je hebt veel verdedigende spelers nodig met veel conditie en het liefst krachtig. Bij de bepaling van de tactiekvaardigheid wordt er namelijk allereerst gekeken naar de totale verdedigingsvaardigheid van al je veldspelers. Bij ‘krachtige’ spelers telt de verdedigingsvaardigheid dubbel. Daarnaast wordt er ook gekeken naar de conditie van een speler. Hoe vermoeider een speler is, des te minder is hij in staat een tegenstander onder druk te zetten. Bij een conditie van ‘uitstekend’ (of hoger) ondervindt een speler deze vermoeidheid niet. Bij het berekenen van de tactiekvaardigheid telt de ervaring van elke speler net zo mee als bij de normale tactiek.
Hoe hoger de tactiekvaardigheid, hoe meer kansen er worden gereduceerd.
https://hattrick.forummotion.com/handleiding-voor-beginners-f12/tactieken-t52.htm
Terug naar boven Ga naar beneden

05-04-09 (Speeldag 10)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speeldag 4 (16-05-10)
» Speeldag 4 05-09
» Speeldag 13
» Speeldag 1 (03-01-10)
» Speeldag 5 (23-05-10)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum