0-3 overwinning. Al na 3 minuten was de wedstrijd beslist en stond ik met 2-0 voor. M'n nieuwe stadion voor de tweede keer gebruikt en weer uitverkocht. Nu komen drie belangrijke wedstrijden. Eerst tegen de nummer 4 (sta zelf 3de) en vervolgens tegen nummer 1 en 2. Kijken of we punten kunnen sprokkelen. In theorie kan ik al niet meer degraderen dus dat is mooi meegenomen.
lekker dan, alle toppers op de rij
idd, in de trainingswedstrijden probeer ik mijn pressie skills al wat omhoog te krijgen. Ik denk dat ik die wel nodig ben want vooral tegen de nummer 1 en 2 maak ik geen schijn van kans.
skills om hoog krijgen? tactieken hebben niks te maken met tactiek ervaringen, maar met andere factoren:
Citaat :
PRESSIE: Wat voor spelers heb je er voor nodig?
Je hebt veel verdedigende spelers nodig met veel conditie en het liefst krachtig. Bij de bepaling van de tactiekvaardigheid wordt er namelijk allereerst gekeken naar de totale verdedigingsvaardigheid van al je veldspelers. Bij ‘krachtige’ spelers telt de verdedigingsvaardigheid dubbel. Daarnaast wordt er ook gekeken naar de conditie van een speler. Hoe vermoeider een speler is, des te minder is hij in staat een tegenstander onder druk te zetten. Bij een conditie van ‘uitstekend’ (of hoger) ondervindt een speler deze vermoeidheid niet. Bij het berekenen van de tactiekvaardigheid telt de ervaring van elke speler net zo mee als bij de normale tactiek. Hoe hoger de tactiekvaardigheid, hoe meer kansen er worden gereduceerd. https://hattrick.forummotion.com/handleiding-voor-beginners-f12/tactieken-t52.htm