0-5 gewonnen. Nu al drie keer op rij ongeslagen tegen een 8ste klasser of hoger. Bijna 5000 euro winst maar wel één speler die niet helemaal fit is maar wel kan spelen.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
0-5 gewonnen. Nu al drie keer op rij ongeslagen tegen een 8ste klasser of hoger. Bijna 5000 euro winst maar wel één speler die niet helemaal fit is maar wel kan spelen.
Denk als jij tegen mij speelt dat je ook nog wint. Woensdag wedstrijd vind ik persoonlijk echt 0,0 van belang. Als mijn spelers maar fit blijven (lees trainees) en als mijn spelers maar geen rood krijgen (lees trainees)
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Denk als jij tegen mij speelt dat je ook nog wint. Woensdag wedstrijd vind ik persoonlijk echt 0,0 van belang. Als mijn spelers maar fit blijven (lees trainees) en als mijn spelers maar geen rood krijgen (lees trainees)
Het zegt ook helemaal niks daar heb je helemaal gelijk in maar het is wel goed voor het zelfvertrouwen van de manager (van mij dus) Winnen is altijd leuker dan verliezen.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
ik speel deze morgen in Wit-Rusland. Als iemand eens even tijd moest hebben mag hij altijd mijn verslag posten
Keertje friendly doen Kev? 2-1 gewonnen trouwens jij, met 5578 toeschouwers ofzo, blessure voor een 19 jarige speler van +3, hoop niet dat die belangrijk voor je is, iets van 850 TSI.
thx om te posten !
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
ik speel deze morgen in Wit-Rusland. Als iemand eens even tijd moest hebben mag hij altijd mijn verslag posten
Keertje friendly doen Kev?
How how, ik was eerst, ik zit namelijk al heel lang te wachten.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Keertje friendly doen Kev?
How how, ik was eerst, ik zit namelijk al heel lang te wachten.
Heeft ook zoveel meerwaarde, en uiteraard komt Kev met zijn sterkste opstelling.
welke van de 2?
_Rolex Buitenaards