Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 12:21
Succes allemaal...
Ik speel in de beker uit tegen een zesdeklasser. Hij heeft zijn eerste competitiewedstrijd met zijn b-team gespeeld (en kansloos verloren), dus het lijkt erop dat hij alles op de beker gooit. Qua middenveld leg ik het af, dus ik ga 5-3-2 counteren, zodat ik maximaal train en misschien een lucky day heb en win
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 12:27
Ik ga lekker trainen tegen een te sterke tegenstander De 2245 fans in de fanclub claimen: “wij zijn favoriet“.
Maar ronde 2 verwacht ik toch op z'n minst nog een easy game (wordt het dus niet als hij het probeerd)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 12:39
Als ik het overleef dan is het mats
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 12:40
SemTex schreef:
Succes allemaal...
Ik speel in de beker uit tegen een zesdeklasser. Hij heeft zijn eerste competitiewedstrijd met zijn b-team gespeeld (en kansloos verloren), dus het lijkt erop dat hij alles op de beker gooit. Qua middenveld leg ik het af, dus ik ga 5-3-2 counteren, zodat ik maximaal train en misschien een lucky day heb en win
Uhh nee jij wint vandaag niet en Thomaapje lig niet te miepen jij wint gewoon.
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 12:46
Net als vorige week op bezoek bij een botje
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 12:48
Tokiodixx schreef:
Niet te hard genieten, gaat je minimaal een blessure kosten hahahaha zo voorspelbaar
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 12:51
_Rolex schreef:
Uhh nee jij wint vandaag niet
Joh, laat me nou ff in die waan
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 13:16
_Rolex schreef:
SemTex schreef:
Succes allemaal...
Uhh nee jij wint vandaag niet en Thomaapje lig niet te miepen jij wint gewoon.
Ja, maar met een B verdediging wordt het een close match hoor met PIC
Met mijn A-team zou het en easy win zijn ja
Tokiodixx schreef:
Waarom, ... Belgen
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 13:30
SemTex schreef:
_Rolex schreef:
Joh, laat me nou ff in die waan
sollyyyyyy
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 14:20
De 12000 toeschouwers in SVD Stadion hielden angstvallig de donkere lucht in de gaten, maar het bleef droog. KSKW speelde in een interessante 4-4-2-formatie. Volgens het programmaboekje mochten deze spelers het gaan proberen: Demesmaeker - Van Crombrugge, Colton, Solau, Jeanneret - Marien, Steyfkens, Moulaert, Decraene - Aelaerts, Vaesen.
De 4-5-1-opstelling van Holcim zag er boeiend uit. De volgende spelers kwamen het veld op: Hauge - Máčala, Tunturi, Andersson, Estrup - Rubiales, Vercruyssen, Bueno, Fjällskär, Delius - Csermák.
Spannend hoor, de beste hattricker van de wereld vs een botje
In de 6e minuut werd het 0-1 toen Holcim-speler Fernando Rubiales door de centrale verdediging glipte en de bal over de keeper stiftte. In de 12e minuut voorkwam een van de verdedigers van de thuisploeg met een uiterste krachtsinspanning dat András Csermák namens Holcim vanaf rechts de voorsprong verder vergrootte.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 14:52
Thx om m'n verslag te posten
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 14:58
In de 18e minuut sneed Holcim-speler András Csermák door het hart van de centrale verdediging. De keeper had geen schijn van kans op zijn keiharde schot: 0-2. Holcim stond nogal opportunistisch te spelen en de organisatie binnen het team viel terug naar zwak. Tobias Estrup breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0-3. Een blunder in de verdediging leidde in de 39e minuut tot een overname op rechts, die Holcim op 0-4 zette. Doelpuntenmaker was Anders Andersson. Niet zo verrassend beschouwde Holcim het vervolgens als zijn belangrijkste opgave om de voorsprong vast te houden.De teams gingen met een 0-4 stand de rust in. Holcim had het meeste balbezit, namelijk 84 procent.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 15:07
Uit tegen een man met 53.000 plaatsen in zijn stadion
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 15:09
Tokiodixx schreef:
0-4 aan de rust en een balbezit van 51%, kwestie van niet meer te doen dan wat noodzakelijk is
Ik tref het trouwens met mijn botjes
Citaat :
Lekker voetbalweer hier in De Kuil, waar 33718 supporters hopen op een mooie wedstrijd.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 15:50
Na wat tactisch gegoochel met het speelplan steeg de organisatie bij Holcim naar goed. Hoewel Humberto Bueno niet echt blij was toen hij in de 50e minuut werd gewisseld, kon hij er toch vrede mee hebben aangezien zijn team voor stond. Prodan Atanasov kwam er voor hem in. András Csermák van Holcim strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 68e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 0-5. Gijsbert Solau van KSKW kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. De spelers van Holcim konden de overwinning bijna proeven. Dagfinn Hauge had dan ook niet veel haast om het veld te verlaten toen hij in de 75e minuut werd gewisseld voor Mitko Mechkov. In de 75e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Aad Vercruyssen van Holcim werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-6. Na 82 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar András Csermák, die de voorsprong van Holcim kon uitbreiden naar 0-7. Dat betekende voor András Csermák al zijn derde doelpunt in deze wedstrijd: een hattrick! Tevreden met het spelverloop tot dusver gaf de coach Levi Pettersson een kans zich te bewijzen. De Holcim-speler kwam er na 83 minuten in voor Čeněk Máčala. Fernando Rubiales had in de 85e minuut na een doorbraak op links nog een doelpunt kunnen toevoegen aan de score, maar trof slechts de paal. Holcim had met 82 procent balbezit een veldoverwicht.
Désiré Aelaerts was vandaag de uitblinker bij KSKW. Joel Moulaert had vandaag simpelweg niet z'n dag. Aad Vercruyssen was vandaag overduidelijk de meest opvallende speler bij Holcim. Als Mitko Mechkov echter zo beroerd blijft spelen, ziet de toekomst er voor hem niet rooskleurig uit. Er werd afgefloten op 0-7.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 17:27
Ronde 3: fc_kattendok - FC Holcim (alweer een botje)
hoeveel botjes lopen er daar rond als je ze zelfts in ronde 3 tegen komt
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 17:38
thomaapje schreef:
En dan ga je verslag geven jezus wat triest, hij weet dat hij de eerste 10 rondes geen tegenstand krijgt maar wil elke wedstrijd verslag lezen alsof het uberhaupt wat uitmaakt hahahaha kap toch is met die onzin.
Petta mag van mij rustig zijn verslag lezen, maar de eerste paar rondes en tegen een botje vind ik wel wat ver gaan.
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 18:11
_Rolex schreef:
thomaapje schreef:
En dan ga je verslag geven jezus wat triest, hij weet dat hij de eerste 10 rondes geen tegenstand krijgt maar wil elke wedstrijd verslag lezen alsof het uberhaupt wat uitmaakt hahahaha kap toch is met die onzin.
Petta mag van mij rustig zijn verslag lezen, maar de eerste paar rondes en tegen een botje vind ik wel wat ver gaan.
Wat betreft de stand heb je gelijk, maar qua kaarten en blessures kan ik het me wel voorstellen
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 18:19
SemTex schreef:
_Rolex schreef:
thomaapje schreef:
Wat betreft de stand heb je gelijk, maar qua kaarten en blessures kan ik het me wel voorstellen
Kan nooit interresant wezen aangezien hij met een D elftal speelt
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 18:39
_Rolex schreef:
thomaapje schreef:
Hij vind het zo spannend
_Rolex Buitenaards
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 18:54
zo ik lig eruit hehehe 4-0 achter na de eerste helft
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 19:15
0-3 voor Hij ging er dus niet voor met zijn 5-4-1 counter opstelling Tsja, en met mijn 4-5-1 zit het dan wel goed
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 19:36
mzo schreef:
mhmh met 34.000 plekken zitten het lekker vol, alleen sta ik godver 1-1 en met 10 man grrrrrr
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 20:00
mzo schreef:
mzo schreef:
mhmh met 34.000 plekken zitten het lekker vol, alleen sta ik godver 1-1 en met 10 man grrrrrr
Oef heel snel vergeten deze wedstrijd 1-2 gewonnen klaar Zo vreemd vorig seizoen over heel het seizoen maar 3 gele kaarten Nu al 1 rode en 4 gele En dat terwijl mijn team geen boefjes heeft aangetrokken. Wat een drama vorm zeg nu zie je dat pas goed in je ratings
108.000 entree altijd lekker zo in de 2de ronde
Kampioen van vorig seizoen uit de beker................
Wat ik ook zie bij een wedstrijd verslag van een vriend 1 speler 2 pleisters in 1 wedstrijd haha
SemTex Wonderbaarlijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2) 28/4/2010, 20:04
_Rolex schreef:
0-9 gewonnen
Tegenstander had z'n b-team opgesteld en haalde 10,5 sterren in totaal
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden (week 2)