Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 28-09-2008 28/9/2008, 21:59
Gegroet Thomaapje! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Francis Sikkens heet en 17 jaar oud is.
Deze speler is matig in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Toevallig nog pos, er bij?
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Ik begin er meer en meer in te geloven dat sommige teams "bevoordeeld" worden/zijn in het pullen van jeugd(oude jeugd) als ik soms kijk op het Nederland forum zie ik heel vaak dezelfde namen voorbij komen. Mijn JO staat nu meer als 1,5 seizoen op uitstekend en ik heb 2x een goed VLEUGELspel gepulled en de rest bagger. Dus of ik heb geen gouden pik....of de theorie van dat sommige teams lucky zijn gaat dus wel degelijk op.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
matig passen 17 jaar? niet echt denderend, zonder hoofdstad (miss wel) is ook pas 18 als hij naar A kan
of doel je dit niet op mij :P
maar idd, als ik soms hoor wat voor een lelijke pulls sommigen altijd hebben :S
Amsterdam toch?
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Mel Barendregt.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt! Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen.
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Alexander Huybrechts is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Deze speler is matig in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen waardeloos in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hij is 15jaar en 41 dagen momenteel, maar kan hem jammer genoeg niet trainen
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Alexander Huybrechts is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Deze speler is matig in Keepen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen waardeloos in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment slecht volgens mij.
Echt de zinsopbouw is om te janken bij HT.Eerst roepen ze dat hij matig is in keepen, om vervolgens te verkondigen dat hij waardeloos kan worden in positiespel. Zuchtttttttt het gaat ook helemaal nergens over. :evil:
Zo kan ik ze ook verzinnen bijvoorbeeld: Mijn specialiteit is uitstekend in duurlopen, en in sprinten ben ik erg zwak.Dus ga ik mij van de winter voorbereiden op de 100m sprint omdat ik toch alleen maar 10km en meer wil gaan lopen.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Echt de zinsopbouw is om te janken bij HT.Eerst roepen ze dat hij matig is in keepen, om vervolgens te verkondigen dat hij waardeloos kan worden in positiespel. Zuchtttttttt het gaat ook helemaal nergens over. :evil:
Zo kan ik ze ook verzinnen bijvoorbeeld: Mijn specialiteit is uitstekend in duurlopen, en in sprinten ben ik erg zwak.Dus ga ik mij van de winter voorbereiden op de 100m sprint omdat ik toch alleen maar 10km en meer wil gaan lopen.
ja, soms is het 2x lezen voor je weet wat hij nu eigenlijk kan
nuja, 'k heb toch al een keeper en een spits in mijn jeugdploeg, das beter dan niets