Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 05-10-2008 5/10/2008, 10:51
Megapull wederom :boos: :woedend: :verdriet:
Bram Coenraads (220548844) 18 jaar en 46 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 10-12-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 20 Loon: 252 €/week Eigenaar: op naar de top1 Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
ik stap nu toch maar volledig over op scoren training;
Right, this week's candidate is 16 years (en 5 dagen) of age and is called Eddie Plageman.
Without any further training, this player will remain with weak Defending. I would say as an allrounder, he's inadequate. Coach this player right and he will reach his potential of passable Scoring before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Ik denk dat ik hier wel een talentje gevonden heb voor je. De speler waarover ik het heb, heet Gerrit Leman en is 16 jaar (en 56 dagen).
Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren zwak in Spelmaken! Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Scoren omschreven worden als matig. Globaal gezien schat ik zijn vaardigheden in als matig.
Die jongen is groter dan de meeste leeftijdgenoten, en weet dat voordeel goed uit te buiten. Je kunt erop rekenen dat hij heel kopbalsterk wordt.
Toch doortrainen
FS STM Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 747 Leeftijd : 47 Teamnaam : FS STM Reeks : V.7 Land : België Trainingsvorm : Korte pas Registration date : 22-08-08
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Ard Sevean heet hij en hij is 16.
Zonder extra training blijft hij wellicht matig wat betreft Passen. Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren zwak in Spelmaken!
Mag hij zijn krabbel zetten, baas?
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Lou van Rijnswou en hij is 17 jaar.
Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Lou van Rijnswou en hij is 17 jaar.
Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.