Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 31-08-2008 31/8/2008, 12:36
Weer niks. (wordt een traditineel zinnetje, net als Kevin zijn geouwehoer in het trainingstopic)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
eindelijk weer eens wat; jammer dat ik alleen geen wing of defense train. Misschien moet ik daar dan maar eens over na denken. 16 yr en 11 dagen trouwens.
Yes? Oh, hello PamvD!
I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Christiaan Favre and is 16 years old.
Right now I would say his Defending capabilities are around the inadequate level. Coach this player right and he will reach his potential of passable Winger before you know it!
This player is powerful for his age. With that large physique I'm sure he can get an advantage over his opponents when the going gets tough.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
eindelijk weer eens wat; jammer dat ik alleen geen wing of defense train. Misschien moet ik daar dan maar eens over na denken. 16 yr en 11 dagen trouwens.
Yes? Oh, hello PamvD!
I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Christiaan Favre and is 16 years old.
Right now I would say his Defending capabilities are around the inadequate level. Coach this player right and he will reach his potential of passable Winger before you know it!
This player is powerful for his age. With that large physique I'm sure he can get an advantage over his opponents when the going gets tough.
Een krachtige vleugelverdediger, dat zou een paar centen kunnen opleveren
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Eugène Dhaene (215748259) 17 jaar en 30 dagen, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die kalm en oprecht is. Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 21-11-2008 Nationaliteit: flag België Total Skill Index (TSI): 630 Loon: 374 €/week Club: FS STM Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde
Lennart Verstraete (215748297) 17 jaar en 68 dagen, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Volgende verjaardag: 14-10-2008 Nationaliteit: flag België Total Skill Index (TSI): 510 Loon: 312 €/week Club: FS STM Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Danny Heutz is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
SemTex Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 503 Teamnaam : Team Tornado Reeks : V.95 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 25-08-08
"Terzake. De kandidaat van deze week is 17 jaar en heet Altair Juwayri.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.