Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 14-09-2008 14/9/2008, 04:58
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Hubert van Rooij en hij is 17 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik zoek middies :\
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Joseph van Hoogendorp and is 16 years old.
His overall abilities right now are inadequate, in my opinion. Coach this player right and he will reach his potential of inadequate Scoring before you know it! Without any further training, this player will remain with weak Passing.
Do we sign him, boss?
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Eentje van 16 jaar en 105 dagen die binnen de kortste keren redelijk is in scoren en koppen als specialiteit heeft.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Ik had toch wel commentaar verwacht op de titel :P
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08