Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Jeugdpull 02-11-2008 2/11/2008, 10:41
Ik heb iemand gevonden voor je die er veelbelovend uitziet. Hij is 17 jaar oud en luistert naar de naam Antoon Goyens.
Globaal gezien zijn z'n vaardigheden redelijk, denk ik. Zonder extra training blijft hij wellicht zwak wat betreft Verdedigen. Als deze knaap zich optimaal kan ontwikkelen, wordt hij volgens mij goed in Passen voor hij de overstap zou moeten maken naar de grote jongens.
Wat denk je? Geven we hem een kans? -------------------------------
Doodjammer dat hij zo oud is
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Poging 2: Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jefta de Goede is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Vleugelspel wordt!
Dit is een snelheidsduiveltje - altijd in beweging, en sneller dan de meeste anderen. Ik hoop dat hij die vaardigheid op het veld kan leren gebruiken.
Geven we hem een contract, baas?
Die training helpt veel :P Niet echt beter dan de vorige pull :S
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Bastiaan Rauw heet hij en hij is 16.
Volgens mij is z'n Verdedigen nu zowat slecht. Krijgt deze jongen de kans om zijn Spelmaken verder te trainen, dan moet hij op dat vlak toch wel matig kunnen halen volgens mij.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
------------
En dan heb ik deze 5* verdediger gepromoveerd:
Evert Demedts (223378901) Toevoegen aan je favorieten Alltid! 18 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm
Een gemeen persoon die gebalanceerd en eerlijk is. Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 25-12-2008 Nationaliteit: België België Total Skill Index (TSI): 150 Loon: 271 €/week Club: FS STM Waarschuwingen: Tijdens de wedstrijd zijn de kaarten niet zichtbaar. Gezondheid: Informatie over de gezondheid (en mogelijke blessures) wordt niet getoond tijdens wedstrijden.
Wilfried van Onna (223351071) 18 jaar en 17 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oneerlijk is. Heeft niet-bestaand ervaring en is een zwak leider
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 06-02-2009 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 320 Loon: 292 €/week Eigenaar: S.V. Den Haag Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit
Yorrick Winnen [Transfer-listed] Add to your bookmarks TSI = 380 , 19 years and 0 days, passable form Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]
Yorrick Winnen [Transfer-listed] Add to your bookmarks TSI = 380 , 19 years and 0 days, passable form Has wretched experience and weak leadership abilities [Quick]
Ik heb ook nooit geduld, ik wacht alleen als er niemand nog kan, of er een topper bijna gepromoveerd kan worden Ik heb zondag jeugdwedstrijd, dus naar de jeugd pullen moet ik eigenlijk sowieso op zondag doen
Lekker verlies gisteren met de jeugd, ga nu van 1 naar 5 :|