zullen we maar weer ontopic praten ? vergeet de penalty-nemers niet!
Heb het keurig ingesteld, al denk ik niet dat ik uberhaupt in de buurt kom van penaltys
Wordt het weer drama morgen?
Ik tref het nooit in de beker :verdriet: maar goed ik speel 7 dit seizoen dus ben al happy :juich:
Als je de trainer van ajax was, dan waren de witte zakdoekjes niet aan te slepen
Kijk goed op de kruising a27/a28 daar liggen al mijn wittezakdoekjes(van het spugen als ik er langsrij)
Wist niet dat mensen met het syndroom van down mochten rijden?
Up syndroom uppppppppp tsssss kijk jij nooit Paul de Leeuw hihi
Nee, ik heb wel een leven
En dat zegt hij vol trots elke morgen op ht super vroeg inloggend Ps ik heb ook een leven, maar die is momenteel ingesteld om jou af te zeiken hihi kusje :jaja:
Ben je het vriendinnetje van Thomaapje?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Werken? Doppen ja(verstaan de Keeskoppen hier niet).
Ik ben Kevin, ik ben een keeskop?
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Ja sorry, ik bedoelde Kaaskop. Kees is gewoon zo een überhollandse naam.
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Laatst aangepast door brent_g op 7/10/2008, 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
blaerie78 Wonderbaarlijk
GK: Oleg Shulzhitskiy RD: Janno Duursma CD: Ole Thygesen LD: Kalvin Grabner ECM: Viktor Hammerstad IM: Gustavo Tinoco IM: Alejandro Garcia WTM: Henrik Koukku SPI: Jim Heemskerk SPI: Napoleao Rapincho SPI: Joonas Talja
3-4-3 Speel het rustig Geen taktiek
blaerie78 Wonderbaarlijk
GK: Oleg Shulzhitskiy RD: Janno Duursma CD: Ole Thygesen LD: Kalvin Grabner ECM: Viktor Hammerstad IM: Gustavo Tinoco IM: Alejandro Garcia WTM: Henrik Koukku SPI: Jim Heemskerk SPI: Napoleao Rapincho SPI: Joonas Talja
3-4-3 Speel het rustig Geen taktiek
Jaaaa.... Jimmy in de spits !!!! Yoohoo.... lekker, lekker....
:hoeraa: :jaja: :hoeraa:
blaerie78 Wonderbaarlijk
die 3-5-2 is een tactische keuze..... ik had makkelijk een 2-5-3 kunnen spelen,maar met de start vant nieuwe seizoen nu Zondag int vooruitzicht....
Omdat ik niet direct terug wil vallen uit V, mocht ik kunnen promoveren, neem ik 1 tussenseizoen. Al mijn aankopen zijn voor de toekomst. Ik vind het niet heel erg om zondag of morgen te verliezen, de training gaat voor. Vandaar mijn keus voor een 2-5-3. Mijn 3-5-2 organisatie staat nu ook nog op 'goed' dus zo een probleem is het niet