0-11 gewonnen, 4 doelpunten gemaakt door een aanvaller.
Verder ben ik erg content met de ratings. Vooral met het middenveld.
Wel een blessure van +4, maar da's voor een trade. Dus da's nog mooi meegenomen uiteindelijk (hij zal wellicht stijgen).
In de 2e ronde tref ik weer een redelijk gemakkelijke ploeg.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Die gozer maakt een foutje in de opselling, zou ik dan misschien toch mazzel hebben?????
Het hoosde de hele dag, waardoor de 19899 toeschouwers in Mijn Domein!! een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. naar startte in een strategische 3-5-2-opstelling. De basisopstelling bestond uit: Bevilacqua - Radinger, Zušmanis, Grunfeld - Kotěra, Iglesias, Örnskär, Gaiser, Dompeling - Espalder, Camacho.
De coach van Frenkeleven had voor een 3-4-2-formatie gekozen. De volgende spelers kwamen het veld op: Raidma - de Sluijper, Frio, Reuvers - Wyss, Spooren, Juch, Tops - Dufay, de Bruijne.
De strategie van naar was gericht op het onder druk zetten van de tegenstander over het gehele veld. In de 2e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor naar was Björn Örnskär.
Laatst aangepast door _Rolex op 8/10/2008, 18:18; in totaal 1 keer bewerkt
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
En we zijn van start, 1 kans gehad, 8 minuten gespeelt
Edit: 11de minuut 1-0
Mijn middie die te koop staat wilde zich vast nog een keer bewijzen
1 - 0 Halil Şener Sehran (11) 2 - 0 Jyrki Halmetsalo (12) 3 - 0 Faas Gasse (13)
Gaat hard zo :P De manier van spelen veranderde toen FCMF zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen Dat zeiden ze na de 2-0 :P
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Je bent niet de enige die het lastig heeft tegen counterploegen.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Zeer zware wedstrijd tegen een degradant uit de VI Mijn middenvelders moeten de doorslag geven, als die niet beter presteren dan afgelopen woensdag dan is het byby zwaai zwaai 2de ronde
En ze doen het hoor, mijn middies, zo hoort het :P
FCMF 6 – 0 Deadly :juich: :juich: :juich: :juich: :juich: :juich: :juich: :juich: :juich: :juich: Whahahaa, ik denk dat wordt een spannende wedstrijd :P 6 verschillende doelpuntenmakers