Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 17:05
mzo schreef:
Pettachi schreef:
thx !
zoals verwacht nipt het balbezit..maar dat geeft niet want verdediging en aanval is beter, en met 0-3 voorsprong zou het al heel slecht moeten gaan..
Brenner heeft ondertussen al 17 doelpunten in de cup
Wat voor speler is die Brenner dan ? Reusachtig scoren of niet ?
ja, idd, reusachtig scoren, met briljant vleugelspel en goed(bijna uitstekend) passen
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 17:05
mzo schreef:
Na 48 minuten gaf Holcim de bal vanuit een vrije trap hoog voor in de zestienmeter. Het leek hier om een goed ingestudeerde actie te gaan, want de bal werd teruggekopt en bereikte Constantin Niculae. Deze had alle ruimte om de bal in de hoek te plaatsen en zo de 0 - 4 te scoren. Vanaf dit moment geloofden de spelers van Holcim het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong. Jasper Anthone van FC.dejoenes kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
weet je ook mijn einduitslag?
thx !
Tokiodixx Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1245 Teamnaam : Nation of Ulysses Reeks : III.8 Land : Belgium Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 17:06
Pettachi schreef:
thx !
zoals verwacht nipt het balbezit..maar dat geeft niet want verdediging en aanval is beter, en met 0-3 voorsprong zou het al heel slecht moeten gaan..
En de tweede helft met nog een goaltje voor Brenner ...
Na 48 minuten schiet Holcim een vrije trap richting zestienmeter. Dit lijkt wel een ingestudeerd nummertje, want de bal wordt met het hoofd teruggelegd op de vrijstaande Constantin Niculae, die zo voldoende tijd en ruimte krijgt om te scoren. 0 - 4! Op dat moment zakt Holcim terug om zo hun voorsprong veilig te stellen. Jasper Anthone van FC.dejoenes krijgt een gele kaart na het wegtrappen van de bal toen er al gefloten was. Holcim vergroot de voorsprong tot 0 - 5. Desmond Morrison schiet de bal vanaf de penaltystip in de linkerbovenhoek binnen. Holcim-speler Jarno Sinervo ontvangt de bal na een goede combinatie dwars door de verdediging van de thuisploeg en plaatst hem zorgvuldig in de hoek van de goal. 0 - 6, het thuispubliek is hier absoluut niet gelukkig mee! Paul Brenner van Holcim schudt met een geweldige rush de trage en slome Carlos Hernan Raffo af, waardoor hij alleen voor de keeper komt, hem omspeelt en de 0 - 7 kan scoren. Dit derde doelpunt betekent een hattrick voor Paul Brenner. Geen van beide ploegen kan de wedstrijd naar zich toe trekken op dit moment.
Marcu Balint speelde de pannen van het dak voor FC.dejoenes. Daar staat tegenover dat Falko Breuker erg slecht speelde. De belangrijkste Holcim-speler vandaag was Quan Van Ho . Jarno Sinervo druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd. 0 - 7 is de eindstand.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 17:46
ik krijg een Spaanse stierenvechter op bezoek.
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 17:51
ok, thx om verslag te posten !
en nu maar wachten op de volgende tegenstander
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 18:15
The loodsen boys (513623)
#4 in VI
Pettachi Wereldklasse
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 20:49
brent_g schreef:
The loodsen boys (513623)
#4 in VI
idd, nog een mooie tegenstander..maar het is een derby, dus dat is toch al iets
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 21:00
Pettachi schreef:
mzo schreef:
Pettachi schreef:
thx !
Wat voor speler is die Brenner dan ? Reusachtig scoren of niet ?
ja, idd, reusachtig scoren, met briljant vleugelspel en goed(bijna uitstekend) passen
Topper dus haha
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 21:05
5-0 gewonnen mijn trainer eraf getrapt voor de rest blijft iedereen fit
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 22:37
9-0 verlies.....
terug het normale beeld bij Gentbrugge op woensdag.... zwaar verlies.....
PowerNRJ Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 680 Leeftijd : 38 Teamnaam : Club Edegem Reeks : VI.542 Land : België Trainingsvorm : scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 23:35
4 - 0 verloren van Xtralicu, volgende week tegen Spider's reeksgenoot tokiodixx
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 12/11/2008, 23:49
1-6 verloren
En dat is blessure 5 voor een trainee in 9 wedstrijden Nu gelukkig wel een pleister maar toch
Alleen maar trainees die blesseren :woedend:
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 01:01
Thomaapje schreef:
1-6 verloren
En dat is blessure 5 voor een trainee in 9 wedstrijden Nu gelukkig wel een pleister maar toch
Ik heb toch liever een trainee die geblesseerd is dan een echte A-speler. Zo'n trainee kan ik meestal nog gepast wisselen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 01:35
Spidersencer schreef:
Thomaapje schreef:
1-6 verloren
Ik heb toch liever een trainee die geblesseerd is dan een echte A-speler. Zo'n trainee kan ik meestal nog gepast wisselen.
Nou maar zoveel blessures voor je trainees :| Ik had er 9, maar met al die blessures heb ik een reservere 11-tal aan trainees nodig :|
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 01:50
2-3 verloren, geen blessures
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 10:00
5-0 gewonnen ook hier geen blessures.
Kanis Briljant
Aantal berichten : 352 Teamnaam : AC Campionato Reeks : #3 in VIII.45 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 11:32
1-2 verloren, geen blessures
Powerzorro Formidabel
Aantal berichten : 226 Leeftijd : 38 Teamnaam : Sporting Edegem Reeks : VI.256 Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 15:12
Sporting Edegem - KS Końskie 4 - 1
Volgende week hoop ik nog eens een nieuw vlagje te bemachtigen!
MrJim Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 711 Leeftijd : 51 Teamnaam : S.V.Den Haag Reeks : VI.870 Land : Nederland Trainingsvorm : Positiespel/Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 16:42
Volgende week naar een 3e klasser uit Egypte
Groznyy Reusachtig
Aantal berichten : 1664 Reeks : . Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 19:49
Die speelvijver is best wel frustrerend. 2 keer zag ik een mooi land er staan, ik klik op regelen en dan gaf hij een error aan.
Je moet overigens vliegensvlug zijn zeg .
Nu goed, ik laat volgende week een Peruviaanse ploeg op bezoek komen!
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 22:15
Spidersencer schreef:
Die speelvijver is best wel frustrerend. 2 keer zag ik een mooi land er staan, ik klik op regelen en dan gaf hij een error aan.
He? Ik wordt er altijd ingegooid, kan niet zien wie er in zitten hoor :S
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 22:39
Thomaapje schreef:
Spidersencer schreef:
Daarvoor moet je Supporter hebben. ;-)
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 23:43
Spidersencer schreef:
En ik ga naar ginder.... Lijkt wel een uitwisselingsproject.....
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Oefen- en bekerwedstrijden(Week 6) 13/11/2008, 23:50
brent_g schreef:
Thomaapje schreef:
Spidersencer schreef:
Daarvoor moet je Supporter hebben. ;-)
Ik dacht dat je dan een land aan moest klikken en hopen dat daar iemand is die in de oefenpot zit die thuis wil spelen :P