Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08
Nah zoals altijd 2 kansen tegen 2 doelpunten tegen Zelf ook 2 keer het net weten te vinden
55 % balbezit voor mij
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
sta 1-2 voor met 58% overwicht hehehe daar had hij never nooit op gerekend. Nu hopen dat het geluk aan mijn zijde blijft, want hij is echt de titel favoriet
Pettachi Wereldklasse
Aantal berichten : 800 Leeftijd : 43 Teamnaam : FC Holcim Reeks : Eerste Klasse Land : België Registration date : 27-08-08
sta 1-2 voor met 58% overwicht hehehe daar had hij never nooit op gerekend. Nu hopen dat het geluk aan mijn zijde blijft, want hij is echt de titel favoriet
Je speler staat naar binnen neem ik aan? Maar je bent lekker op promotie koers zo haha
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
slechts 1-0 voor hier, met slechts 54% balbezit op pic, met mn halve b-team. Laten we niet hopen op een blaerie-tje edit, 1-1. Ik heb de goden verzocht...
het spijt me!!! zo bedoelde ik het niet!!
brent_g Moderator
Aantal berichten : 899 Teamnaam : Wozniak Reeks : #1 in III.7 Land : België Registration date : 22-08-08
slechts 1-0 voor hier, met slechts 54% balbezit op pic, met mn halve b-team. Laten we niet hopen op een blaerie-tje edit, 1-1. Ik heb de goden verzocht...
het spijt me!!! zo bedoelde ik het niet!!
2-1 gewonnen, maar het was even flink zweten...
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Nah zoals altijd 2 kansen tegen 2 doelpunten tegen Zelf ook 2 keer het net weten te vinden
55 % balbezit voor mij
Nah 4 doelgerichtte kansen tegen gehad deze wedstrijd, dus ook 4 doelpunten tegen gehad Zelf niet meer het net gevonden, best wel zuur allemaal GEWOON GEEN KANS GEHAD DE 2E HELFT
Vooral ook dat ik qua balbezit ook nog eens beter was 56%
Ag ja...............
F.C. Happy Mountain Senna United 08 Middenveld goed (laag) uitstekend (hoog) Rechterverdediging goed (zeer hoog) uitmuntend (laag) Centrale verdediging goed (laag) uitstekend (zeer hoog) Linkerverdediging uitstekend (heel laag) goed (laag) Rechteraanval goed (zeer hoog) redelijk (laag) Centrale aanval uitstekend (laag) formidabel (zeer hoog) Linkeraanval goed (laag) redelijk (heel laag)
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Door de blessure van mijn spits maar 4-5-1 gaan spelen 0 - 6 gewonnen
Volgende week DE kampioenswedstrijd en dat dit:
Geschorst voor de volgende wedstrijd Mihăiţă Popescu Raakte geblesseerd (+6) Ubaldo Armezzani
Ja, lekker is dat :|
blaerie78 Wonderbaarlijk
Aantal berichten : 731 Leeftijd : 46 Teamnaam : Real Gentbrugge Reeks : Eerste Klasse Land : België Trainingsvorm : conditie Registration date : 11-09-08