Ik zie net mijn ratings ... 291 hatstats. Had ik helemaal niet verwacht . Middenvelder met waardeloos vorm, een B-speler als middenvelder en dan nog eens een blessure iets na de rust waardoor een B-verdediger in het spel kwam met zwakke vorm. + ik speelde buitenshuis.
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Kan en wil iemand mijn tegenstander van a.s. zondag eens bekijken Hij haalt een uitstekend middenveld wel is waar thuis terwijl de TSI van zijn middenvelders zwaar tegenvalt
Wat kan hier de oorzaak van zijn denken jullie?
Godver de godver normaal spelend, wel met 2 B-middenvelders 0-2 achter binnen 13 minuten 1 vrije trap en 1 penalty :boos: :boos:
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Kan en wil iemand mijn tegenstander van a.s. zondag eens bekijken Hij haalt een uitstekend middenveld wel is waar thuis terwijl de TSI van zijn middenvelders zwaar tegenvalt
Godver de godver normaal spelend, wel met 2 B-middenvelders 0-2 achter binnen 13 minuten 1 vrije trap en 1 penalty :boos: :boos:
Nah drama zooi met rust 0-2 achter, totaal niet verwacht
Wel 59% bb voor mij GAAT DUS NERGENS OVER
2 kleine kansje voor mij, geen voor hem op die 2 spelmomenten na dan :boos:
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Nah drama zooi met rust 0-2 achter, totaal niet verwacht
Wel 59% bb voor mij GAAT DUS NERGENS OVER
2 kleine kansje voor mij, geen voor hem op die 2 spelmomenten na dan :boos:
Inmiddels 1-3, en ja hoor weer eens een vrije trap 3 Dooie spelmomenten geen 1 keer een gele kaart of zo hij is fijn
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
10-0 gewonnen op PIC en nee, het was geen botje 309 hatstats
*Valt van zijn stoel*.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08