Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Training van de Jeugd

Ga naar beneden 
+11
Pettachi
bezemstelen
wollie
Groznyy
blaerie78
Kevm81
MrJim
_Rolex
FS STM
pvd
thomaapje
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Land : Nederland
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

Training van de Jeugd Empty
BerichtOnderwerp: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime26/8/2008, 22:10

Die houden we maar mooi hier denk ik :P

ik vind het wel handig, een mooi naslagwerk van mijn jeugdspelers :P

Raymon Vierhouten: Geef hem nog niet op, baas. Ik weet zeker dat hij nog genoeg voetbal in zich heeft.

Nout Smabers: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.

Nout Smabers: Het staat je natuurlijk vrij op welke positie je je spelers laat spelen, maar ik denk dat je deze jongen ook op Spelhervatting moet trainen.

Hilco Eysker: Als het aan hem ligt, moet je de Passen-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!

Jens Verlaat: We moesten hem alweer uit een vechtpartij sleuren deze week. Dat joch leert het nooit!

Floris-Jan van Rijswijk: Deze wedstrijd heb ik zijn Positiespel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is.
Hij heeft ook Redelijk vleugelspel
16j met koppen :P

Manu Brekelmans: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin slecht te zijn.

Arthur de Kock: Het gaat goed met zijn Positiespel-training. Ik denk dat hij al over een paar weken volledig getraind zal zijn.
kan redelijk worden (16j)

Dominique van Landschot: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Positiespel.

Gisbert Hoogerheide: Wanneer we naar zowel zijn huidige vaardigheid als naar zijn potentieel kijken, dan is dit zeker een jongen die een prachtige toekomst te wachten staat.
hij is al 18 :| maja kan wel redelijk positiespel halen, maar geen plek voor zo'n oude als ik 16jarige heb die beter zijn :P

Poeh he wat een lijst :P :hoera:
Terug naar boven Ga naar beneden
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime29/8/2008, 01:35

28-08-2008 Sold a player and received 950 €
25-08-2008 Sold a player and received 1 900 €
23-08-2008 Sold a player and received 952 €

toch 3 verkocht. misschien dat ze ooit geld op gaan leveren, ik draai er nu nog verlies op blij
http://www.free-play.nl
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime29/8/2008, 07:20

mooie training hoor
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Leeftijd : 44
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime29/8/2008, 12:37

Thomaapje schreef:
mooie training hoor

hehe, niet echt training, maar vond het ook niet nodig om er een nieuw topic voor aan te maken.
http://www.free-play.nl
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime29/8/2008, 19:08

ok :P
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime2/9/2008, 21:20

Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Raymon Vierhouten: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.
jammer voor hem, ik train geen scoren :P

Hilco Eysker: Hij is vermoedelijk matig in Positiespel op dit moment.
kan matig worden, hoop dat hij toch meer kan Wink want met zwak verdedigen levert het niet veel op

Jens Verlaat: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin slecht te zijn.
jammer :P heeft al redelijk pos en redelijk vleugel

Hilco Eysker: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.
ow -O_
FS STM
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk

Man Aantal berichten : 747
Leeftijd : 47
Teamnaam : FS STM
Reeks : V.7
Land : België
Trainingsvorm : Korte pas

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime2/9/2008, 21:31

k heb vandaag de "klassieke jeugd" stopgezet. K doe enkel door met jeugdacademie. Een besparing van 20000€ / week blij
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime3/9/2008, 07:35

ik heb er 1x 5000 in geinvesteerd :p
_Rolex
Buitenaards
Buitenaards
_Rolex

Man Aantal berichten : 2472
Leeftijd : 53
Teamnaam : op naar de top1
Reeks : VI.326
Trainingsvorm : Positie(zo goed)

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime3/9/2008, 08:39

FS STM schreef:
k heb vandaag de "klassieke jeugd" stopgezet. K doe enkel door met jeugdacademie. Een besparing van 20000€ / week blij
Ik deed het precies andersom, pure ergenis die nieuwe jeugd :boos:
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime9/9/2008, 22:09

Jens Verlaat: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.

Jens Verlaat: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels zwak.

Arthur de Kock: Hij heeft veel training nodig wil hij uiteindelijk het maximale bereiken.

Floris-Jan van Rijswijk: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.
MrJim
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
MrJim

Man Aantal berichten : 711
Leeftijd : 51
Teamnaam : S.V.Den Haag
Reeks : VI.870
Trainingsvorm : Positiespel/Passen

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime9/9/2008, 22:14

_Rolex schreef:
FS STM schreef:
Ik deed het precies andersom, pure ergenis die nieuwe jeugd :boos:
Die ouwe komt ook men reet uit,al meer als een seizoen op uitstekend en 1x goed passen gepulled Rolling Eyes
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime13/9/2008, 13:49

Jens Verlaat: Hij is vermoedelijk zwak in Positiespel op dit moment.

Nout Smabers: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

Gisbert Hoogerheide: Wanneer we naar zowel zijn huidige vaardigheid als naar zijn potentieel kijken, dan is dit zeker een jongen die een prachtige toekomst te wachten staat.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 09:21

Floris-Jan van Rijswijk: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.

Dominique van Landschot: Als de andere jongens niet weten hoe ze ergens over moeten denken, vragen ze hem om zijn mening.

Floris-Jan van Rijswijk: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels redelijk.
Ook Redelijk vleugelspel, met koppen en 16,5 jaar Very Happy

Hilco Eysker: Hij is zwak wat betreft Passen, zou ik zeggen.

Rien Oosterveer: Hij kan zich overall nog wel wat verbeteren, maar verwacht niks spectaculairs meer.

Nout Smabers: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Passen.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Trainingsvorm : Scoring

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 21:47

Dit zijn de opmerkingen van Eduard d’Hamecourt voor deze wedstrijd:

Dag baas!

Thijs Pasma: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.

Adam de Mos: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.

Klaas den Bogaard: Hij blijft zich ontwikkelen. Zijn Passen-vaardigheden hebben zich verbeterd.

Dario van der Kraan: Hij lijkt wel een Boeddha, zo kalm en vreedzaam als hij is.

Patrick Hunsel: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels matig.

Klaas den Bogaard: Hij is goed wat betreft Passen, zou ik zeggen. (redelijk pm)

Dario van der Kraan: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

Oké, ik kom binnenkort bij je terug met meer trainingsverslagen.
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 21:49

Kevm81 schreef:
Dit zijn de opmerkingen van Eduard d’Hamecourt voor deze wedstrijd:

Dag baas!

Thijs Pasma: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.

Adam de Mos: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.

Klaas den Bogaard: Hij blijft zich ontwikkelen. Zijn Passen-vaardigheden hebben zich verbeterd.

Dario van der Kraan: Hij lijkt wel een Boeddha, zo kalm en vreedzaam als hij is.

Patrick Hunsel: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels matig.

Dario van der Kraan: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

Hoe oud is Klaas?? blij
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 22:54

blaerie78 schreef:
Kevm81 schreef:
Dit zijn de opmerkingen van Eduard dHamecourt voor deze wedstrijd:

Dag baas!

Hoe oud is Klaas?? blij
hij is zestien jaar en 103 Dagen en hij kan bijna naar mijn eerste team dus met zeventien jaar en 1 dag hoeveel zal hij dan opleveren?
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 22:58

Hangt er vanaf wat zijn hoofdstat is he chilll
blaerie78
Wonderbaarlijk
Wonderbaarlijk
blaerie78

Man Aantal berichten : 731
Leeftijd : 46
Teamnaam : Real Gentbrugge
Reeks : Eerste Klasse
Trainingsvorm : conditie
Registration date : 11-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 22:59

Kevm81 schreef:
blaerie78 schreef:
Kevm81 schreef:
Dit zijn de opmerkingen van Eduard dHamecourt voor deze wedstrijd:

Dag baas!

Hoe oud is Klaas?? blij
hij is zestien jaar en 103 Dagen en hij kan bijna naar mijn eerste team dus met zeventien jaar en 1 dag hoeveel zal hij dan opleveren?

Zoek dat zelf es even op wil je? Wink
Jij bent de prijs-setter.... fluiten
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 23:04

Thomaapje schreef:
dat staat er al bij, redelijk dus
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime16/9/2008, 23:09

Kevm81 schreef:
Thomaapje schreef:
dat staat er al bij, redelijk dus

Haha die is scherp :hoera:
Leuke speler dan Very Happy
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime28/9/2008, 22:09

Rien Oosterveer: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.

Mees Grijspaardt: Deze wedstrijd heb ik zijn Positiespel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.

Raymon Vierhouten: Hij is zwak wat betreft Passen, zou ik zeggen.

Mees Grijspaardt: Verwacht geen wonderen van hem. Hij kan zich verder ontwikkelen, maar hij heeft daar wel behoorlijk wat training voor nodig.

Arthur de Kock: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Passen.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime30/9/2008, 19:10

Raymon Vierhouten: Er zit volgens mij nog aardig wat talent verborgen in hem. Ik denk dat hij zich in het team kan verbeteren, maar het is nog niet te zeggen of hij een ster kan worden.

Raymon Vierhouten: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.

Gabriel Graat: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels zwak.

Hilco Eysker: Zijn Passen-vaardigheid is zwak.

Rien Oosterveer: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime6/10/2008, 15:10

Hubert van Rooij: Probeer de juiste plek in het team te vinden voor hem. Dat joch heeft veel voetbal te bieden.

Raymon Vierhouten: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.

Mathieu Rietman: Hij was deze week jarig, maar hij heeft er weinig aandacht aan geschonken.

Floris-Jan van Rijswijk: Deze wedstrijd heb ik zijn Positiespel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is. Ook redelijk vleugel
Raymon Vierhouten: Zijn Passen-vaardigheid is matig.

Arthur de Kock: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Passen.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime8/10/2008, 00:21

Hallo daar,

Hendrick Boomaarts: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Vleugelspel-trainingen.

Jerry Boersema: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel zien. Daarin is hij inmiddels slecht.

Thijs Pasma: Hij heeft absoluut nog een aantal seizoenen in de jeugdopleiding nodig wil hij het maximale uit zijn kunnen halen.

Ed Wijffelaars: Training op het gebied van Vleugelspel zal geen effect meer op hem hebben.

Oké. We praten binnenkort verder.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime14/10/2008, 15:46

Hilco Eysker: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!

Mathieu Rietman: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels slecht.

Hilco Eysker: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.

Slechte training, maarja ik had ook maar 9 man opgesteld fluiten
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd Icon_minitime

Training van de Jeugd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» uit de jeugd
» aanvaller uit de jeugd
» Ratings jeugd
» Blessure jeugd
» prutser uit de jeugd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum