Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 19/1/2010, 09:05
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Lambertus Eenhoorn de potentie heeft om goed te worden in Verdedigen.
Weer zo'n gast met verdedigen en scoren
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 21/1/2010, 10:05
mzo schreef:
Ik dacht jeugdspelers sneller popte in verhouding dan een A-speler. Ik heb nu een speler 52 dagen in mijn team lopen maar die wil maar niet stijgen. Hij is namelijk één de weinig waar ik iets van blij mee kan zijn
En nog niet gestegen...............
Deze kan wel leuk worden alleen jammer dat hij de 17 al gepasseerd is.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Verdedigen wordt!
Kan ook nog redelijk halen in passen heb ik vandaag gehoord
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 21/1/2010, 11:41
maar nogmaals; spelers kunnen ook stijgen zonder dat je daar een bericht over krijgt. Ik denk dat hij wel al gestegen is, als je hem al zo lang laat trainen
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 21/1/2010, 11:43
pvd schreef:
maar nogmaals; spelers kunnen ook stijgen zonder dat je daar een bericht over krijgt. Ik denk dat hij wel al gestegen is, als je hem al zo lang laat trainen
Ja dat las ik, daar ga ik dan maar uit inderdaad Maar dan is hij nu misschien al redelijk, kijg ik dan eventueel nog een melding van als hij goed gaat worden?
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/1/2010, 10:09
Waarom heb ik geen 16 jarige talentjes in mijn team, 17 jarige hebben wel iets bij mij maar ook niet top
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 24/1/2010, 14:26
kan de hele boel voor vanavond even om gaan bouwen, die def die uitstekend kan worden is geschorst
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 26/1/2010, 09:21
Gertjan Vrugt: Deze wedstrijd heb ik zijn Positiespel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is. Redelijk kale mid
Als het gaat over Vleugelspel, heeft Aaron Lauwers de potentie om zwak te worden. Haalt 5 sterren op de vleugel
Weer niet diegene die ik wil
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/1/2010, 10:22
Redelijk speler denk ik, alleen train ik geen scoren Moet ik voor deze speler nou switchen of gewoon PM blijven trainen? Het lijkt mij het laatste toch?
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/1/2010, 16:53
Laat je even zien welke je op PM traint dan.
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/1/2010, 17:36
Deze is gepopt en gaat over 12 dagen in de verkoop Wat zal deze knaap opleveren?
Btw, listen voor 0 of listen net onder TV dan? Hij is trouwens Technisch, niet dat dat meerwaarde heeft.
_Rolex Buitenaards
Aantal berichten : 2472 Leeftijd : 53 Teamnaam : op naar de top1 Reeks : VI.326 Land : Nederland Trainingsvorm : Positie(zo goed) Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/1/2010, 17:47
thedarkgift schreef:
Deze is gepopt en gaat over 12 dagen in de verkoop Wat zal deze knaap opleveren?
Btw, listen voor 0 of listen net onder TV dan? Hij is trouwens Technisch, niet dat dat meerwaarde heeft.
Een toekomstige knaller
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/1/2010, 20:11
thedarkgift schreef:
Ik zou hem voor 70% ofzo te koop zetten 't is wel een bidwar speler
Hij gaat je een miljoen opleveren denk ik, dus voor ruim 7ton er op zetten is rendabel denk ik
En maar zeuren dat hij niks leuke krijgt, mijn beste verkoop zonder zelf doorgetraint te hebben was maar 4,5 ton hoor
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/1/2010, 20:40
Ik pull al zeven weken met 3 scouts, totaal niets...ja, redelijke monoskillers die op hun 18e gepulled kunnen worden...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/1/2010, 21:11
thedarkgift schreef:
Laat je even zien welke je op PM traint dan.
Mijn 3 middenvelders, vleugels zijn niets Niet echt top eigenlijk maar krijg mijn jeugdteam maar niet van de grond
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 2/2/2010, 09:27
Bonte Bronsema: Training op het gebied van Verdedigen zal geen effect meer op hem hebben. Bonte Bronsema: Wellicht weet je het, wellicht ook niet, maar deze jongen is een van de beste die je jeugdopleiding kan opleveren.
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 3/2/2010, 18:54
4. Oscar Rotteveel [2 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 51 dagen Keepen: onbekend Verdedigen: goed (max. goed) Positiespel: goed (max. goed) Vleugelspel: zwak (max. zwak) Passen: zwak (max. zwak) Scoren: onbekend (max. matig) Spelhervatting: onbekend
ga ik binnenkort promoveren
11. Wladimir Aafjes
17 jaar en 25 dagen Keepen: onbekend Verdedigen: zwak (max. zwak) Positiespel: goed (max. goed) Vleugelspel: matig (max. redelijk) Passen: matig (max. matig) Scoren: onbekend (max. matig) Spelhervatting: onbekend
als deze uitgetraind is op vleugelspel, ga ik 'm bij de senioren doortrainen op vleugelspel
14. Henry Kromdijk [1 maal een kaart gekregen]
18 jaar en 83 dagen Keepen: onbekend Verdedigen: goed (max. goed) Positiespel: redelijk (max. redelijk) Vleugelspel: redelijk (max. redelijk) Passen: onbekend (max. zwak) Scoren: onbekend (max. matig) Spelhervatting: onbekend
promoveer ik over een aantal dagen (dan mag ik weer
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 6/2/2010, 19:08
Haalde 5 sterren als vleugelspeler Helaas, hij krijgt alleen nog maar passen training (zit hier nog maar 62 dagen)
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 7/2/2010, 21:07
Lambertus Eenhoorn: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is. Kan goed worden (= ook redelijk scoren en zou daar ook goed kunnen worden) Zal waarschijnlijk niet meer gaan stijgen omdat hij al 17 is
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 8/2/2010, 21:52
Hmmm, had de training en opstelling aangepast na de wedstrijd omdat ik voor de wedstrijd niet aanwezig was Blijkbaar traint hij met de gekozen training om het moment van de wedstrijd en niet op het moment van de training (24uur later)
Een nutteloze friendly training dus :S
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 9/2/2010, 22:44
Blijkbaar is dit ook een trainigsrapport:
Tijmen Spronsen: Hij ontwikkelt zich goed op het gebied van Verdedigen. Geef hem nog een seizoen of zo, dan heeft hij in de jeugdopleiding zijn maximale niveau wel bereikt als je hem primaire training blijft geven. Verdedigen: zwak (max. redelijk) redelijk kon ik nu onthullen (was zijn eerste wedstrijd)