Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 12/12/2009, 21:31
Thomaapje schreef:
via het trainingsverslag, verslag lees ik nooit Kijk direct naar het resultaat En toen kon ik deze onthullen (terwijl ik dus verdedigen en scoren train) de scout had daar niks over verteld, anders had ik die ook niet vet gemaakt voor de training
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
vreemd dan inderdaad.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/12/2009, 15:55
Ik lees de training alleen maar via het onthul knopje Deze week wederom ruk training Dus ik denk laat ik het hele verslag eens lezen, staat er ineens dit:
Citaat :
Harm-Jan Crone heeft goed gereageerd op de Scoren-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
Waarom staat dat niet bij een onthul knopje? Speler is gewoon dit: Harm-Jan Crone (65640163) 16 jaar en 58 dagen Scoren: redelijk (max. goed)
2x secundair trainen naar redelijk scoren dus
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/12/2009, 15:25
Is toch duidelijk. Was matig en steeg naar redelijk. Pas toen hij op redelijk stond drukte jij op onthullen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/12/2009, 15:37
Sander schreef:
Is toch duidelijk. Was matig en steeg naar redelijk. Pas toen hij op redelijk stond drukte jij op onthullen.
Ik heb juist niet op onthullen geklikt Hij was veranderd, zonder onthulknopje
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/12/2009, 16:13
Er staat nooit bij of hij gestegen is of niet natuurlijk. Er staat enkel zijn huidige stats en zijn potentiële stats.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/12/2009, 16:15
Sander schreef:
Er staat nooit bij of hij gestegen is of niet natuurlijk. Er staat enkel zijn huidige stats en zijn potentiële stats.
Ow, hij onthuld alleen de nieuwe dingen Vandaar dat ik toen ook niks wist van een gestegen spits Wat heb je dan aan die onthulknop? dan moet je alsnog de training lezen dus :S
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 17/12/2009, 10:37
pffffff lastig blijf ik de opstart maar vinden hoor
Sander Uitmuntend
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 17/12/2009, 17:40
Thomaapje schreef:
Sander schreef:
Ow, hij onthuld alleen de nieuwe dingen Vandaar dat ik toen ook niks wist van een gestegen spits Wat heb je dan aan die onthulknop? dan moet je alsnog de training lezen dus :S
Neen. Je komt langzamerhand alle skills te weten. Die onthul knop is er als je trainer iets nieuws heeft opgemerkt aan die speler(minimum pm, maximum passen).
Ik denk zelfs dat als je speler een specialiteit heeft het op de spelerspagina van die jeugdspeler komt.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 17/12/2009, 17:46
Ja heel irritant dus, want ik lees die verslagen niet mee omdat die op een 2de pagina zit
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 15:36
Arnaud Fischer: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Spelhervatting. Ah, nu weet ik waar ik hem moet trainen, Heeft verder niks beters dan zwak
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 17:54
Mijn enige topper:
Heeft ook technisch als specialiteit, niet dat dat met zijn stats nu veel meerwaarde zal hebben, maargoed. Ik train hem eerst volledig uit op scoren en dan op vleugel, erna misschien nog wat SH...
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 18:03
Damn, heerlijk zal wel een paar tonnetjes op gaan leveren hoor
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 18:12
zeker een leuke, jammer dat hij niet net een beetje passen kan krijgen.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 20:57
thedarkgift schreef:
Mijn enige topper:
Heeft ook technisch als specialiteit, niet dat dat met zijn stats nu veel meerwaarde zal hebben, maargoed. Ik train hem eerst volledig uit op scoren en dan op vleugel, erna misschien nog wat SH...
Hij is toch al klaar met scoren trainen of niet? Althans qua niveau dan
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 21:01
Subniveau kan hij nog wat groeien, wat weer te zien is in TSI/loon met de verkoop, wat weer meer oplevert.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 21:02
thedarkgift schreef:
Subniveau kan hij nog wat groeien, wat weer te zien is in TSI/loon met de verkoop, wat weer meer oplevert.
Als het geel wordt is het klaar toch?
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/12/2009, 21:06
Ja.
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/12/2009, 09:56
Huh heb je bij het jeugdteam ook een soort van tussenseizoen of zo? Zie nu pas dat ik vanacht niet hebt gespeeld en dat mijn eerste wedstrijd pas 30-12 is voor de competitie
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/12/2009, 10:26
mzo schreef:
Huh heb je bij het jeugdteam ook een soort van tussenseizoen of zo? Zie nu pas dat ik vanacht niet hebt gespeeld en dat mijn eerste wedstrijd pas 30-12 is voor de competitie
Helaas wel en om het eerlijk te houden geldt dit voor ieder soort jeugdcompetitie, hoe ver je ook in je competitie mag zijn...
mzo Utopisch
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/12/2009, 10:45
thedarkgift schreef:
mzo schreef:
Helaas wel en om het eerlijk te houden geldt dit voor ieder soort jeugdcompetitie, hoe ver je ook in je competitie mag zijn...
Nah vaag joh
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/12/2009, 16:05
Ik heb komende zondag pas vrij
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/12/2009, 16:22
hele mooie speler zeg! Wees blij dat je niet zoveel talentjes hebt, dan is de keus van wat te trainen snel gemaakt. Ik heb nog wel eens een luxeprobleem en das echt niet fijn.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 5/1/2010, 03:22
Deze week viel me op dat Bonte Bronsema enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Verdedigen is redelijk. Bijna 17 Positiespel: onbekend (max. goed) Passen: onbekend (max. matig)
Citaat :
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Bonte Bronsema en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Heeft zich dus aardig verbeterd, nu nog hopen zijn positiespel al erg hoog zit, want trainen daarvan is geen plek voor helaas
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 12/1/2010, 03:31
Mijn nieuwe verdediger: 15 jaar en 25 dagen Richard Kip: Hij is vermoedelijk redelijk in Verdedigen op dit moment. Richard Kip: Hij heeft absoluut nog een aantal seizoenen in de jeugdopleiding nodig wil hij het maximale uit zijn kunnen halen.
En een mid waar ik geen plaats voor heb: Bonte Bronsema: Wellicht weet je het, wellicht ook niet, maar deze jongen is een van de beste die je jeugdopleiding kan opleveren. Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Bonte Bronsema de potentie heeft om matig te worden in Vleugelspel. Tsja wat moet ik er mee Verdedigen: redelijk (max. onbekend) Positiespel: onbekend (max. goed) Vleugelspel: onbekend (max. matig) Passen: onbekend (max. matig)
wollie Bovennatuurlijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 12/1/2010, 16:26
die laatste hoe oud is die? Als hij nog jong is, kan dat een mooie topper worden zeg!