Vlaams/Nederlands Hattrickforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vlaams/Nederlands Hattrickforum

Een warm en gezellig hattrickforum van en voor Vlamingen en Nederlanders

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Training van de Jeugd

Ga naar beneden 
+11
Pettachi
bezemstelen
wollie
Groznyy
blaerie78
Kevm81
MrJim
_Rolex
FS STM
pvd
thomaapje
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
wollie
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
wollie

Man Aantal berichten : 1383
Leeftijd : 44
Teamnaam : FC Wollies
Reeks : IV.4
Land : Nederland
Trainingsvorm : Vleugelspel
Registration date : 01-09-08

Training van de Jeugd - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime17/11/2008, 17:03

die keeper kan in no-time goed keepen halen; is 1 keer gepopt, maar weet dus niet welk aanvangsniveau hij had.
De spits zou nu volgens de verslagen op redelijk scoren moeten zitten en binnen enkele weken uitgetraind moeten zijn op scoren, maar ik heb nog nog geen bevestiging gekregen. Nog even afwachten dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

Man Aantal berichten : 5527
Leeftijd : 36
Teamnaam : FCMF
Reeks : #5 in V.229
Trainingsvorm : Verdedigen
Registration date : 26-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime18/11/2008, 03:39

Hallo daar,

Mathieu Rietman: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.

Danny Heutz: Als het aan hem ligt, moet je de Passen-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!

Danny Heutz: Hij is vermoedelijk zwak in Passen op dit moment.

Jefta de Goede: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin zwak te zijn.

Nout Smabers: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.

Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime23/11/2008, 02:56

Hilco Eysker: Zag je hem in de wedstrijd van deze week? Gezien zijn vaardigheden, deed hij het prima.

Hilco Eysker: Hij was deze week jarig. Hou er rekening mee dat hij geen wedstrijden voor je jeugdteam meer kan spelen na zijn negentiende verjaardag.

Jefta de Goede: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Passen zien. Daarin is hij inmiddels slecht.

Nout Smabers: Hij is goed wat betreft Positiespel, zou ik zeggen.
Zwak passen, en nog 16j + onvoorspelbaar, kan een leuke prijs worden Wink
Hij is alleen niet meer trainbaar op passen :S

Jefta de Goede: Je zult zijn beste spel niet te zien krijgen totdat je hem minimaal een seizoen training geeft.

Nout Smabers: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime25/11/2008, 18:11

Sipko Molenaar: Het staat je natuurlijk vrij op welke positie je je spelers laat spelen, maar ik denk dat je deze jongen ook op Scoren moet trainen.

Liam Colpa: Hij was te laat op de training en toen loog hij over de reden. Hou dat in je achterhoofd, coach.

Sipko Molenaar: Deze wedstrijd heb ik zijn Passen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu zwak is.

Liam Colpa: Hij is matig wat betreft Positiespel, zou ik zeggen.

Sipko Molenaar: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Kevm81
Buitenaards
Buitenaards
Kevm81

Man Aantal berichten : 2100
Leeftijd : 42
Teamnaam : Forza Kev
Reeks : III.10
Trainingsvorm : Scoring
Registration date : 22-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime26/11/2008, 01:54

Hallo,

Guido Hoenselaar: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!

Coos Slot: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.

Guido Hoenselaar: Deze wedstrijd heb ik zijn Vleugelspel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.

Benjamin Braet: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin rampzalig te zijn.

Guido Hoenselaar: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Positiespel, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is als hij dit als primaire training blijft krijgen.

Dario van der Kraan: Hij heeft veel training nodig wil hij uiteindelijk het maximale bereiken.

Benjamin Braet: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime2/12/2008, 03:22

Huib Pieneman: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.
AAAH dat wilde ik niet, ik wop op scoren gaan trainen, en niet meer op positiespel, dilemma :S

Sipko Molenaar: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Huib Pieneman: Hij had een goede week. Vooral op het gebied van Passen is hij de laatste tijd beter geworden.

Lou van Rijnswou: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt.

Sipko Molenaar: Hij is vermoedelijk zwak in Passen op dit moment.

Ferdy Everts: Hij is slecht wat betreft Scoren, zou ik zeggen.

Gabriel Graat: Hij heeft een goed hoofd op zijn schouders. En dat zeg ik niet omdat hij zo slim is.

Nout Smabers: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime9/12/2008, 14:11

Berry Delius: De andere jongens feliciteerden hem allemaal deze week. Klaarblijkelijk was het zijn verjaardag.

Nout Smabers: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Scoren zien. Daarin is hij inmiddels slecht.

Sipko Molenaar: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin waardeloos te zijn.

Jefta de Goede: Overall beschouwd? Hij heeft echt meer training nodig wil hij zijn potentieel volledig benutten.

Nout Smabers: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.

Dat was het voor nu. Tot volgende week
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime12/12/2008, 15:46

Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!

Robbert van Kleef: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.

Berry Delius: Hij is vermoedelijk slecht in Scoren op dit moment.

Danny Heutz: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin zwak te zijn.

Mathieu Rietman: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.

Dat is het tot dusver. Een prettige dag baas!

grrr, ik wil van positiespel af, maar wacht op 1 trainingsresultaat :O
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime13/12/2008, 01:03

Gmmm, mijn 16 jarige (en 10 dagen) oud talentje heeft zonet 6* gehaald. Hopelijk kan ik hem nog een tijdje trainen op scoren en passen. Als hij daarin niet verder kan ga ik hem op vleugelspel trainen (waar hij goed kan halen).

Ik hoop op een goed aanvallertje met redelijk of goed passen en goed vleugelspel. Dan zal het kassa, kassa zijn Very Happy
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime13/12/2008, 02:14

Spidersencer schreef:
Gmmm, mijn 16 jarige (en 10 dagen) oud talentje heeft zonet 6* gehaald. Hopelijk kan ik hem nog een tijdje trainen op scoren en passen. Als hij daarin niet verder kan ga ik hem op vleugelspel trainen (waar hij goed kan halen).

Ik hoop op een goed aanvallertje met redelijk of goed passen en goed vleugelspel. Dan zal het kassa, kassa zijn Very Happy

Maar wat heeft hij nu dan? 6* zegt helemaal niks, kan hij net zo goed matig scoren hebben
pvd
Buitenaards
Buitenaards
pvd

Man Aantal berichten : 2491
Teamnaam : Curly Kickers
Reeks : III.2
Trainingsvorm : Passen

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime13/12/2008, 02:50

ik heb nu 3 16 jarige spitsen met 6 a 7 sterren, ze zullen allemaal bijna gelijktijdig 17 worden.
ben benieuwd...
http://www.free-play.nl
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime17/12/2008, 14:05

Hallo!

Lou van Rijnswou: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Gabriel Graat: Na een slechte wedstrijd is hij de eerste die zich over de teleurstelling heen zet en begint te praten over de volgende wedstrijd.

Arjo Duijs: Even terzijde - het was zijn verjaardag deze week. De tijd vliegt.

Jefta de Goede: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Scoren zien. Daarin is hij inmiddels slecht.

Arjo Duijs: Zijn Positiespel-vaardigheid is zwak.

Robbert van Kleef: Hij is nu misschien nog niet echt imponerend, maar overall beschouwd heeft hij voldoende capaciteiten om te leren.
5 ster aanvaller, kan goed worden

Mathieu Rietman: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Groznyy
Reusachtig
Reusachtig

Man Aantal berichten : 1664
Reeks : .

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime17/12/2008, 17:20

Zowat al mijn aanvallers zijn uitgetraind op scoren. Ik ga volgende week eens op zoek naar een willekeurige speler. Benieuwd wat het zal opleveren!
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime24/12/2008, 09:11

Trainer: Albertus Bakens

Dit zijn de opmerkingen van Albertus Bakens voor deze wedstrijd:
Het is tijd voor ons wekelijkse gesprek!

Gabriel Graat: Hij had een goede week. Vooral op het gebied van Positiespel is hij de laatste tijd beter geworden.

Robbert van Kleef: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Scoren zien. Daarin is hij inmiddels matig.
Kan goed worden, niks gestegen dus

Mathieu Rietman: Zijn Positiespel-vaardigheid is slecht.

Berry Delius: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

Gegroet!
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime2/1/2009, 19:36

Hoe is 't?

Robbert van Kleef: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Jefta de Goede: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Spelhervatting.

Jefta de Goede: Hij was deze week jarig, maar hij heeft er weinig aandacht aan geschonken.

Arjo Duijs: Hij is vermoedelijk waardeloos in Scoren op dit moment.

Jefta de Goede: Zijn Positiespel-vaardigheid is matig.

Liam Colpa: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Scoren. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime6/1/2009, 19:34

Huib Pieneman: Naar mijn mening heeft hij de mogelijkheden om aanzienlijk beter te worden. Hij heeft alleen iemand nodig die hem een kans geeft.

Robbert van Kleef: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Sipko Molenaar: Deze wedstrijd heb ik zijn Scoren-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu matig is.
Kan redelijk worden, is dan 18

Huib Pieneman: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin matig te zijn.

Robbert van Kleef: Het gaat goed met zijn Scoren-training. Ik denk dat hij al over een paar weken volledig getraind zal zijn als hij dit als primaire training houdt.

Berry Delius: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.

Huib Pieneman: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime7/1/2009, 19:23

Arjo Duijs: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Liam Colpa: Ik begrijp hem niet. Hij staat altijd vooraan om een ruzie uit te lokken!

Rein Engelage: Deze wedstrijd heb ik zijn Scoren-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu matig is.

Arjo Duijs: Hij is zwak wat betreft Positiespel, zou ik zeggen.

Kerst Papma: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Positiespel, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is als hij dit als primaire training blijft krijgen.

Ferdy Everts: Waardeer je hem? Laten we 'm dan houden. Hij heeft nog wel wat vaardigheden die hij kan verbeteren in de jeugdopleiding.

Gabriel Graat: Training op het gebied van Positiespel zal geen effect meer op hem hebben.
bezemstelen
Matig
Matig

Man Aantal berichten : 51
Teamnaam : Real Heereveen
Reeks : VIII.1648
Trainingsvorm : positiespel
Registration date : 03-11-08

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime8/1/2009, 00:16

Gysbert de Vletter: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Eli Harmeling: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Vleugelspel.

Gerrie van Lennep: Hij vroeg me of ik jou wilde vragen of hij een contract bij het eerste als verjaardagscadeau kon krijgen. Ik weet niet zeker of hij dat serieus meende of dat hij me in het ootje nam.

Jeffrey Kuyper: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels redelijk.
kan uitstekend worden in verdedigen

Jason de Tollenaer: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Passen, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is als hij dit als primaire training blijft krijgen.

Quirijn Baselmans: Hij is nu misschien nog niet echt imponerend, maar overall beschouwd heeft hij voldoende capaciteiten om te leren.

Quirijn Baselmans: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Passen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime20/1/2009, 18:41

Arjo Duijs: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.

Jefta de Goede: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Spelhervatting.

Berry Delius: Na een slechte wedstrijd is hij de eerste die zich over de teleurstelling heen zet en begint te praten over de volgende wedstrijd.

Ferdy Everts: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Scoren zien. Daarin is hij inmiddels slecht.

Robbert van Kleef: We hebben deze week ook Positiespel getraind. Hij lijkt daarin zwak te zijn.

Robbert van Kleef: Wil hij overall gezien echt alles eruit halen, dan heeft hij meer training nodig.

Ferdy Everts: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.

Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime3/2/2009, 14:35

Dag baas!

Jefta de Goede: Het was geweldig om hem deze week in actie te zien. Hij gaf alles wat hij in zich had.

Gabriel Graat: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Verdedigen.

Sipko Molenaar: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Scoren zien. Daarin is hij inmiddels redelijk.
Wel net 18 Sad

Gabriel Graat: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Positiespel.
wollie
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
wollie

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime3/2/2009, 15:41

ik heb zo'n idee dat thomaapje dit topic in stand houdt Wink top
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime3/2/2009, 19:13

wollie schreef:
ik heb zo'n idee dat thomaapje dit topic in stand houdt Wink top
Idd, daar was ik ook al achter :P
Kan ik zelf iig altijd teruglezen wat de training nog meer geboden heeft Wink
wollie
Bovennatuurlijk
Bovennatuurlijk
wollie

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime4/2/2009, 11:41

top altijd handig
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime5/2/2009, 02:12

precies :P
thomaapje
Goddelijk
Goddelijk
thomaapje

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime10/2/2009, 21:23

Hey daar ben ik weer :P

Jefta de Goede: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.

Gabriel Graat: Deze wedstrijd heb ik zijn Scoren-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.

Robbert van Kleef: Hij is zwak wat betreft Positiespel, zou ik zeggen.

Huib Pieneman: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Scoren, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is als hij dit als primaire training blijft krijgen.
Bijna 17, matig (miss redelijk, kan hij worden) positiespel en matig scoren

Ferdy Everts: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Positiespel.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Training van de Jeugd   Training van de Jeugd - Pagina 3 Icon_minitime

Training van de Jeugd
Terug naar boven 
Pagina 3 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» uit de jeugd
» aanvaller uit de jeugd
» Ratings jeugd
» Blessure jeugd
» prutser uit de jeugd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum