Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 9/4/2009, 16:39
wel een leuke trouwens;
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 15 years old and is called Shakar Haj-Adnan.
Without any further training, this player will remain with inadequate Playmaking. His overall abilities are inadequate, in my opinion. If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Playmaking before joining the senior squad.
eerste training; Shakar Haj-Adnan does well practising Playmaking. Give him a season or so of further primary training in this skill, and you will see steady improvement.
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 9/4/2009, 20:38
Ik wil niet gezegd hebben dat Michael Van Gompel vandaag al een geweldige speler is, maar in tegenstelling tot sommige andere jongens heeft hij wel het potentieel om te verbeteren.
Julien Verlé speelde een bevlogen wedstrijd hoor, deze week. Het was de eerste keer dat hij in zo'n goede doen was.
Trouwens, Noel Maton is een jaartje ouder geworden deze week. Man, wat gaat het snel!
Vorige wedstrijd heb ik eens gelet op Rasim Telmaç. Ik denk dat zijn Scoren ongeveer zwak is. Ik had het erover met de collega's, en volgens ons is Scoren trainen niet langer nuttig voor Noel Maton. 7.5 STERREN Zo, meer staat er niet op mijn rapport. Tot later!
Wel lekker, kan hem over een dikke week naar het eerste elftal opbrengen.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 9/4/2009, 20:39
Sander schreef:
Thomaapje schreef:
duidelijk? alleen de slecht krijg ik :P van de beter weet ik bijna niks
Je weet toch dat ze matig scoren en redelijk scoren hebben? Dat zou al genoeg zijn voor mij!
Ik vind het nog weinig :P
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 9/4/2009, 23:26
Sander schreef:
Ik wil niet gezegd hebben dat Michael Van Gompel vandaag al een geweldige speler is, maar in tegenstelling tot sommige andere jongens heeft hij wel het potentieel om te verbeteren.
Julien Verlé speelde een bevlogen wedstrijd hoor, deze week. Het was de eerste keer dat hij in zo'n goede doen was.
Trouwens, Noel Maton is een jaartje ouder geworden deze week. Man, wat gaat het snel!
Vorige wedstrijd heb ik eens gelet op Rasim Telmaç. Ik denk dat zijn Scoren ongeveer zwak is. Ik had het erover met de collega's, en volgens ons is Scoren trainen niet langer nuttig voor Noel Maton. 7.5 STERREN Zo, meer staat er niet op mijn rapport. Tot later!
7,5 ster is erg veel als aanvaller!! is hij 17 jr en 0 dagen dan ? of was hij al ouder dan 16 toen je hem pullde ?
http://jeugdopleidingfederatie.nl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=15&Itemid=28 hier is een stervaardigheid tabel voor de jeugd
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 9/4/2009, 23:58
PvD schreef:
Sander schreef:
7,5 ster is erg veel als aanvaller!! is hij 17 jr en 0 dagen dan ? of was hij al ouder dan 16 toen je hem pullde ?
http://jeugdopleidingfederatie.nl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=15&Itemid=28 hier is een stervaardigheid tabel voor de jeugd
Was 16 jaar toen m'n scout hem voorschotelde.
17 jaar en 2 dagen is hij nu met 106 dagen in m'n ploeg. Nog 6 dagen als ik me niet vergis en ik pull hem.
PS: bedankt voor de site, maar ik kende die die al. Heb namelijk nadat ie zijn eerste wedstrijd had gespeeld ff gaan zien hoe goed hij het zou kunnen doen in mijn eerste team.
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/4/2009, 22:23
Arjo Duijs: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Mark Hilgersom: Als het aan hem ligt, moet je de Spelhervatting-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!
Berend Bunte: Hij vroeg me of ik jou wilde vragen of hij een contract bij het eerste als verjaardagscadeau kon krijgen. Ik weet niet zeker of hij dat serieus meende of dat hij me in het ootje nam.
Robbie Couzy: Hij is vermoedelijk slecht in Passen op dit moment.
Krijn van Rossem: We hebben deze week ook Keepen getraind. Hij lijkt daarin rampzalig te zijn.
Jefta de Goede: Wil hij overall gezien echt alles eruit halen, dan heeft hij meer training nodig.
Robbert van Kleef: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Alle info van waarde wist ik al, ik dacht dat er gen dubbele berichten meer kwamen :S
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 21/4/2009, 19:51
Lion Boogaard: Hij had een bevlogen wedstrijd deze week. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Arjo Duijs: Hij is zwak wat betreft Verdedigen, zou ik zeggen.
Robbie Couzy: Het gaat goed met zijn Scoren-training. Ik denk dat hij al over een paar weken volledig getraind zal zijn als hij dit als primaire training houdt. start met matig scoren, kan redelijk vleugel worden, overall matig
Arjo Duijs: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Pieter-Paul Leeghwater: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Passen zien. Daarin is hij inmiddels matig.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 24/4/2009, 21:49
Dag baas!
Kelt Hugo Hirdes: Ik zeg niet dat hij het vandaag echt liet zien, maar in vergelijking met de andere jongens heeft hij zeker ruimte voor verbetering.
Pieter-Paul Leeghwater: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Keepen-trainingen.
Godert Rijnveld: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Passen zien. Daarin is hij inmiddels matig.
Mark Hilgersom: Hij is zwak wat betreft Passen, zou ik zeggen.
Berend Bunte: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
Deze week viel me op dat Pieter-Paul Leeghwater enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Passen is [level]. EN WAT IS DAT :lachen:
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 28/4/2009, 07:40
Diederick Hilling: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Spelhervatting-trainingen.
Kelt Hugo Hirdes: Deze wedstrijd heb ik zijn Passen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.
Robbie Couzy: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin slecht te zijn.
Robbie Couzy: Hij heeft zeker nog potentieel. Laat hem maar aan mij over, dan kan hij over een seizoen zijn top bereiken. Je moet dan alleen wel anders gaan trainen.
Godert Rijnveld: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben. Jay de Zwaluw: Wellicht weet je het, wellicht ook niet, maar deze jongen is een van de beste die je jeugdopleiding kan opleveren. Alles uistekend dus :P Goed nieuws over Dimitri Overdijk, hij reageert goed op de Positiespel-training en is nu [level]. :woedend:
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 6/5/2009, 00:10
Daar gaat mijn eretopic Dankzij de mooie verandering in hattrick
pvd Buitenaards
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 6/5/2009, 01:29
Thomaapje schreef:
Daar gaat mijn eretopic Dankzij de mooie verandering in hattrick
hehe
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 6/5/2009, 07:49
pfff
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 10/8/2009, 03:15
Was niks bekend van zijn scoren, maar haalde al tijden 5ster niet dat ik wat aan matig heb zonder passen maja
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 12/8/2009, 13:58
Vleugelspel: redelijk (max. goed) Scoren: matig (max. goed) (Kaal en 18 als hij kan poppen)
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 12/9/2009, 12:22
Scoren: zwak (max. goed)
eindelijk eens waar ik wat aan heb :P Duurt alleen lang
Haalt al wel 5 sterren hahahahahaha
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 13/9/2009, 14:01
Scoren: redelijk (max. goed)
Nog maar even wachten dus
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 22/9/2009, 12:25
die trainingsverslagen kloppen ook voor geen meter meer
Bij training geeft hij echter maar 1 speler aan waar ik wat extra's van weet
Kijk je bij de spelers, zijn dr nog 2 waar wat van valt te zien
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/9/2009, 00:54
Heb er weer 1 die goed passen kan worden: Keepen: onbekend Verdedigen: onbekend (max. redelijk) Positiespel: goed (max. onbekend) Vleugelspel: onbekend Passen: redelijk (max. goed) Scoren: onbekend Spelhervatting: onbekend
Wel jammer van de leeftijd: 16 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 21-10-2009 Speler kan pas gepromoveerd worden over 28 dagen Arriveerde bij de club: 10-08-2009 08:37 (43 dagen geleden)
Dus kan hem pas tegen zijn 18de pullen helaas..
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/9/2009, 00:54
17j 40d mooie leeftijd toch?
Kevm81 Buitenaards
Aantal berichten : 2100 Leeftijd : 42 Teamnaam : Forza Kev Reeks : III.10 Land : Nederland Trainingsvorm : Scoring Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/9/2009, 01:05
Thomaapje schreef:
17j 40d mooie leeftijd toch?
had hem liever op 17 jaar en 0 dagen maar idd ik ben nu echt een nederlander met dat klagen, eerst 1 verkocht voor bijna een miljoen en nu deze ook weer.. hopelijk op goed/goed of misschien wel uitstekend/goed
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/9/2009, 01:46
40 dagen is goed verkoopbaar hoor :P Hebbert
Moet je mijn pulls zien haha Ruilen?
Nu nog lopen redelijk (goed) scoren zonder bijstats (17,70 bij pull) redelijk (goed) scoren zonder bijstats (18,20 bij pull) matig (goed) scoren zonder bijstats (17,0 bij pull) redelijk positiespel (bijstats?) (17,0 bij pull)
lekker die bijstats :S
Kevm81 Buitenaards
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/9/2009, 08:12
Tja, kan er ook niets aan doen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 23/9/2009, 12:02
Jawel Niet meer pullen
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 2/10/2009, 03:17
Jaaaaaaaaaaa, een speler met bijstat :P 16j redelijk positiespel Kan redelijk passen halen
Ik train alleen scoren :P
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 2/10/2009, 17:06