Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 12/1/2010, 16:39
Die is 16 jaar en 106 dagen en zit hier al 93 dagen Hij mag vanavond in de friendly laten zien hoe ver hij in positiespel zit (hoop dat hij dat even in de training wil vermelden dan
thomaapje Goddelijk
Aantal berichten : 5527 Leeftijd : 36 Teamnaam : FCMF Reeks : #5 in V.229 Land : Nederland Trainingsvorm : Verdedigen Registration date : 26-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/1/2010, 14:29
17 jaar en 92 dagen Verdedigen: goed (max. uitstekend) Positiespel: zwak (max. matig) Vleugelspel: onbekend (max. matig) Passen: onbekend (max. redelijk) Scoren: matig (max. redelijk)
Ik wilde graag weten hoeveel vleugel hij kon halen (poging 2)
Van diegene waar ik het positiespel van wilde weten heb ik geen info
Ik heb blijkbaar ook nog een mogelijke counterdef :P 15 jaar en 27 dagen Verdedigen: redelijk (max. onbekend) Positiespel: onbekend (max. zwak) Passen: zwak (max. goed) Scoren: onbekend (max. matig)
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/1/2010, 18:24
Thomaapje schreef:
Die is 16 jaar en 106 dagen en zit hier al 93 dagen Hij mag vanavond in de friendly laten zien hoe ver hij in positiespel zit (hoop dat hij dat even in de training wil vermelden dan
heeft ie al eens als middenvelder gespeeld? Zo ja, hoeveel sterren haalde ie daar?
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/1/2010, 19:10
wollie schreef:
Thomaapje schreef:
heeft ie al eens als middenvelder gespeeld? Zo ja, hoeveel sterren haalde ie daar?
Thomaapje schreef:
Owja, daar kan ik hetaan zien 5 sterren (normaal) haalde hij daar vandeweek, net zo veel als in de verdediging, dus zal wel redelijk zijn 3 wedstrijden daarvoor haalde hij zelfts 6 sterren op het middenveld (aanvallend)
Misschien die toch voor Jozua van Bon afmaken? Die kan ook nog van zwak naar matig positiespel
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/1/2010, 21:23
Ik dacht jeugdspelers sneller popte in verhouding dan een A-speler. Ik heb nu een speler 52 dagen in mijn team lopen maar die wil maar niet stijgen. Hij is namelijk één de weinig waar ik iets van blij mee kan zijn
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/1/2010, 22:16
mzo schreef:
Ik dacht jeugdspelers sneller popte in verhouding dan een A-speler. Ik heb nu een speler 52 dagen in mijn team lopen maar die wil maar niet stijgen. Hij is namelijk één de weinig waar ik iets van blij mee kan zijn
Dat is vreemd...wat train je primair en secundair? Regel je elke drie weken wel een friendly met je jeugd? Want dat geeft in de jeugd wél extra training hè.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/1/2010, 22:25
thedarkgift schreef:
mzo schreef:
Dat is vreemd...wat train je primair en secundair? Regel je elke drie weken wel een friendly met je jeugd? Want dat geeft in de jeugd wél extra training hè.
Die extra training is bijna niks
Ik heb het nooit bijgehouden, maar: Verdediger (inmiddels 17) 144 dagen bij de club en van redelijk naar goed gegaan, begonnen met secundair verdedigen, daarna primair
Ik heb het even opgezocht:
Citaat :
16-10-09 Deze is 17, 2d en zit hier nu 54 dagen (heeft nu echter nooit echt getraint)
Op dat moment traint hij verdedigen secundair (=redelijk)
Citaat :
01-11-09 Spits 17j goed gepulld, waarschijnlijk hier naar primair verdedigen trainen gegaan
Citaat :
24-11-09 Spits 18j goed, volgens mij trainde ik hier al secundair scoren
thedarkgift Beheerder
Aantal berichten : 1583 Teamnaam : Vampires Fc Reeks : III.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 07-09-09
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 14/1/2010, 23:28
Ik begrijp totaal niets van je post Aap.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 00:08
Ik ook niet, gewoon een paar x editen hahaha :P
Trainde eerst secundair verdedigen vanaf waarschijnlijk 01-11-09 ben ik dat premair gaan trainen (alleen competitie) In al die tijd is hij van redelijk naar goed verdedigen gegaan
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 00:36
Secundair traint ook maar 50% en als de jeugd iets sneller traint, dus ipv 8 á 9 trainingen bijvoorbeeld 6 (dat is uiterst optimistisch) dan zou het al 12 weken duren vooraleer er een pop zou komen, dus dat is compleet logisch.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 01:00
Hij heeft 10 100% trainingen gehad + daarvoor dus nog halve trainingen
Is secundair 50%? Wat ik toen uit hun tekst haalde had ik het idee dat 20% het max was ofzo 50% valt dan nog wel mee :p
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 01:12
Ja dus? 10 100% trainingen en nog een paar 50% maakt nog geen twee levels verdedigen...of wel dan.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 01:30
thedarkgift schreef:
Ja dus? 10 100% trainingen en nog een paar 50% maakt nog geen twee levels verdedigen...of wel dan.
Ik kom alleen met feiten, ik geef geen oordeel
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 01:45
Thomaapje schreef:
Ik geef ook geen oordeel, alleen over het feit dat jij het weer presteert om nutteloze 'feiten' hier te plaatsen waar niemand wat aan heeft of mee opschiet. Daarnaast is 't geen antwoord op de vraag van mzo waar ik oorspronkelijk op reageerde.
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 02:29
een speler kan ook stijgen zonder dat je er bericht over krijgt.
mzo Utopisch
Aantal berichten : 4007 Teamnaam : Senna United 08 Reeks : IV.18 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 14:44
thedarkgift schreef:
mzo schreef:
Pirmair PM, secundair passen
Andere speler stijgen wel van heel slecht naar slecht of zo Maar deze kreeg ik met matig PM en is dat nu nog steeds
Laatst aangepast door mzo op 15/1/2010, 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 15/1/2010, 15:35
thedarkgift schreef:
Thomaapje schreef:
Ik geef ook geen oordeel, alleen over het feit dat jij het weer presteert om nutteloze 'feiten' hier te plaatsen waar niemand wat aan heeft of mee opschiet. Daarnaast is 't geen antwoord op de vraag van mzo waar ik oorspronkelijk op reageerde.
Er werd gevraagd of de spelers nou echt sneller stegen in de jeugd, dus ik geef info om daar eventueel achter te komen
wollie Bovennatuurlijk
Aantal berichten : 1383 Leeftijd : 44 Teamnaam : FC Wollies Reeks : IV.4 Land : Nederland Trainingsvorm : Vleugelspel Registration date : 01-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 14:26
Thomaapje schreef:
wollie schreef:
Thomaapje schreef:
Thomaapje schreef:
Owja, daar kan ik hetaan zien 5 sterren (normaal) haalde hij daar vandeweek, net zo veel als in de verdediging, dus zal wel redelijk zijn 3 wedstrijden daarvoor haalde hij zelfts 6 sterren op het middenveld (aanvallend)
Misschien die toch voor Jozua van Bon afmaken? Die kan ook nog van zwak naar matig positiespel
ik denk eerder dat ie matig positiespel heeft. 5 sterren is meestal ca. matig. En omdat ie aanvallend een ster meer heeft, zal ie ook al wat passen hebben.
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 16:05
Als CV haalde hij 5,5 ster Als aanvallende CV haalde hij 5,5 en daarna 5 sterren Hij is wel redelijk verdedigen
pvd Buitenaards
Aantal berichten : 2491 Leeftijd : 44 Teamnaam : Curly Kickers Reeks : III.2 Land : Nederland Trainingsvorm : Passen Registration date : 22-08-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 17:37
Thomaapje schreef:
Als CV haalde hij 5,5 ster Als aanvallende CV haalde hij 5,5 en daarna 5 sterren Hij is wel redelijk verdedigen
het verschilt per stat, hoeveel een ster waard is.
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 18:46
pvd schreef:
Thomaapje schreef:
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 19:03
Wat heeft hij voor een mega vorm haha
Een halve ster minder:
Zoveel zeggen de sterren dus ook niet in de jeugd
thedarkgift Beheerder
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 19:16
Zowel vorm als conditie zit in de jeugd altijd rond hetzelfde niveau, het scheelt hooguit één level. Het is waarschijnlijk zo dat Mettes hoog zit in verdedigen en Kip laag, anders heb ik er geen verklaring voor. Mettes haalt trouwens constant 5,5 of 6 sterren...
thomaapje Goddelijk
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 19:45
Ja qua vorm dacht ik dat idd ook, dat was halverwege toen veranderd Kip heeft nu trouwens 2x verdedigen training gehad, maar of hij op matig begon is niet gezegd
Sander Uitmuntend
Aantal berichten : 347 Teamnaam : Rapid Lokomotiv Reeks : VII Land : België Trainingsvorm : Scoren Registration date : 11-09-08
Onderwerp: Re: Training van de Jeugd 16/1/2010, 19:52
thedarkgift schreef:
pvd schreef:
Thomaapje schreef:
Zo heb ik er ook 4 rondlopen met 5.5 sterren. Die van jou zal dan wel bijna gaan stijgen met zijn 6 sterren.